3042014

Playlist: April 2014

Het is weer het eind van de maand en dus tijd om terug te blikken. En dan vooral muzikaal gezien. Ik heb aan het begin van April weer een afspeellijst gemaakt en daar door heel April heen liedjes in gezet die ik maar blijf draaien. Nieuwe maar ook liedjes die ik weer herontdekt heb. 


Titel - Artiest
  1. Whispers - Passenger
  2. Like Me - Jake Miller Deze stond er de vorige keer ook al in, maar toen ik de lijst aanmaakte was ik er nog steeds verslaafd aan. Als die nu voorbij komt kan ik het mezelf nog steeds niet aandoen om hem over te slaan.
  3. Paper Planes - M.I.A. Deze ontdekte ik toen ik aan het oppassen was en de tv op een muziekprogramma op Nederland 3 stond (ik weet niet meer hoe het heette) en daar speelde ze dit liedje. Ik herontdekte het (want dit liedje is al van 2007!) en vindt het nog steeds wel wat hebben.
  4. Oh, What A Life - American Authors Ik zocht eerlijk gezegd gewoon opvulling voor het begin van mijn lijst (8Tracks heeft de eis dat er minimaal 8 liedjes in de lijst moeten staan) en ik begin er steeds meer van te houden :).
  5. Ten Feet Tall - Afrojack ft. Wrabel
  6. Fall For You - Holley Maher
  7. The Breach - Dustin Tebutt
  8. Sun Shy - Dresses Dit is zo'n lekker lied als je in de zon fietst, wat de laatste tijd toch al wel weer een paar keer gebeurt is!
  9. Ho Hey - Lennon and Maisy Stella (cover) Een heel mooie cover van Ho Hey!
  10. How I Feel - Flo Rida
  11. I Got U - Duke Dumont ft. Jax Jones
  12. Into The Blue - Kylie Minogue Dit lied kwam heel de tijd terug en na een tijdje begon ik het steeds meer te waarderen. Toen ik erachter kwam dat het van Kylie Minogue is was ik wel een beetje verbaasd! Ik ben namelijk helemaal niet zo van haar muziek :o.
  13. Summertime Sadness - Miley Cyrus (cover) Ook niet de nieuwste meer, maar nog steeds mooi!
  14. My Weakness - Kris Allen Deze is gewoon echt heel leuk! Als er één liedje uit deze lijst is die ik je moet aanraden dan is het zeker weten deze, en dan moet je hem ook wel helemaal af luisteren!
  15. Cold Coffee - Ed Sheeran Er zijn zoveel liedjes van Ed Sheeran die niet op zijn album staan en die kan ik gelukkig ontdekken op 8Tracks, zo ook deze.
  16. Girls - The 1975 Geweldig lied!
  17. Birthday - Katy Perry "
  18. Fancy - Iggy Azalea ft. Charli XCX Aan deze moest ik even wennen, maar nu ben ik helemaal om! Haha, dit is zo'n lied dat je voor je spiegel meezingt.
  19. Stolen Dance - Milky Chance In Frankrijk vroeg ik aan mijn beste vriendin wat het lied van de reis zou worden, want ik heb altijd een liedje dat ik op dat moment heel leuk vindt en heel vaak draai. En toen vertelde ze dat ze de laatste tijd helemaal gek was van Stolen Dance. Stiekem is het toch wel het liedje van de reis geworden!
  20. Me And My Broken Heart - Rixton
  21. She's On Fire - Bo Saris Deze klinkt gewoon heel lekker en is van Nederlandse bodem!
  22. Tous Les Mêmes - Stromae
  23. Beating Heart - Ellie Goulding Soundtrack van de leuke film Divergent (aanrader!), die ik deze maand heb gekeken. Deze kan dan ook niet uit de lijst wegblijven.
  24. Reflections - MisterWives Wacht tot het refrein.
  25. Strip Me - Natasha Bedingfield Deze kwam voorbij in een aflevering van Fashion Planet en ik moest hem gewoon opzoeken. Ik vind hem helemaal leuk!
  26. Forever - Youngblood Hawke Deze kwam ik toevallig tegen toen ik een ander liedje opzocht en deze staat van alle liedjes hier bijna het meest op repeat.
  27. Make Out - Rixton Deze heb ik gewoon heel vaak voorbij horen komen op 8Tracks en soms als je liedjes heel vaak hoort ga je ze haten, maar soms ga je stiekem ook van ze houden. Same here.
  28. What A Difference Your Love Makes - Basement Jaxx Deze herontdekte ik ook weer. Hij is nooit echt groot geworden (heb ik het idee tenminste) maar is wel ontzettend leuk! Ik raad je vooral ook aan om de clip te kijken je krijgt er meteen een instant happy feeling van.
  29. Fred Astaire - San Cisco Ik ben dol op San Cisco! En ik kende deze nog helemaal niet toen ik hem ineens voorbij hoorde komen (op 8Tracks, hoe kan het ook anders).
  30. Fine By Me - Andy Grammer Deze is ook al zo leuk! 
  31. Wasted - Tiësto ft. Matthew Koma
  32. Come On Eileen - Dexys Midnight Runners Nog een herontdekking, omdat ik hem sinds kort als wekker in heb gesteld. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen om hem weg te drukken als die begint, grotendeels omdat ik dan aan een scene van The Perks Of Being A Wallflower denk, een geweldige film en boek!
  33. The World Is Ours - David Correy Met voetbal heb ik niet zoveel maar als het het Nederlands elftal betreft, kan ik toch enthousiast worden ;). Haha nee dat eigenlijk ook niet, alleen de beelden van het land waar het is interesseren me.
  34. Sing - Ed Sheeran Toen ik terug kwam van Frankrijk (midden in de nacht!) ontdekte ik de nieuwe single van Ed Sheeran, ik wist dat er iets aan zat te komen (ik hoopte zijn album) en heb hem die nacht heel vaak opnieuw geluisterd!
  35. Hit The Road Jack - Ray Charles Deze kwam voorbij bij Divorce een tijdje geleden en ik kon het gewoon niet laten.
  36. Not About Angels - Birdy Soundtrack van de film The Fault in Our Stars.
  37. Summer - Calvin Harris
  38. Love Runs Out - OneRepublic Nieuwe OneRepublic (aanrader!).
  39. Replay - Zendaya 
  40. You (Ha Ha Ha) - Charli XCX Aan deze heb ik even moeten wennen, en dat heb ik nu wel gedaan.
  41. Kill Of The Night - Gin Wigmore Deze herontdekte ik toen ik op de site van Vampire Academy wat info aan het zoeken was over de film voor mijn review, er werden heel de tijd liedjes afgespeeld op de achtergrond en toen ik deze hoorde sprong ik bijna een gat in de lucht. Ik was hem gewoon helemaal vergeten, maar wat een goede plaat! 
  42. I Wanna Be Your Man - Willy Moon van een reclame.
  43. Push The Button - Sugababes Haha, ik was gisteren in de IKEA en daar draaide ze dit, ook deze kon ik gewoon niet laten.
  44. Problem - Ariana Grande ft. Iggy Azalea Ik moet toegeven dat ik eerst helemaal niet onder de indruk was van Iggy Azalea (sorry!), maar dat is nu toch wel verandert nu ik wat van haar muziek heb gehoord. Het is meestal wel even wennen maar daarna dan ook wel echt te gek (ik weet het niemand zegt meer te gek! maar in deze zin kwam het gewoon beter uit)! Zeker dit nummer is ge-wel-dig en dan ben ik persoonlijk ook niet eens zo'n fan van Ariana Grande! 
En welke liedjes vindt jij het beste bij deze maand passen? Of heb je deze maand (her)ontdekt?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment