2542014

Leuke Links 4#

Op internet is zoveel te vinden! Je zou er waarschijnlijk meer dan een mensenleven over doen om alles te zien, lezen, kijken etc. En omdat dat te veel tijd kost natuurlijk, heb ik de leukste links die ik de laatste tijd ben tegen gekomen op een rijtje gezet. Dat kost dus een stuk  minder tijd!
...
  • Op zoek naar de meest opvallende video's op het internet? Neem dan zeker even een kijkje op deze site!
  • Jullie hebben vast wel gehoord van het festival Coachella (die trouwens op mijn Bucket List staat!), en omdat ik er niet ben geweest wil niet zeggen dat ik er niets van wilt zien. Hier staan dus een paar mooie kiekjes (van echte Coachella looks en celebrities) van Coachella.
  • Een mashup van Katy Perry, Avril Lavigne, Blondie en A-ha, zeker even de moeite om uit te checken!
  • Ze is pas 19 jaar oud en heeft al voor heel wat grote namen gefotografeerd en die kun je allemaal (de meeste ieder geval) bekijken op haar site, voor als je even inspiratie nodig hebt!
  • Dit horloge van Ice Watch staat sinds kort op mijn wishlist.
  • Nog een fotografe, alleen deze vrouw; Vivian Maier leeft niet meer maar heeft ontzettend mooie foto's gemaakt in New York, die zeker de moeite waard zijn om te bekijken.
  • Een goede motivatie die iedereen af en toe nodig heeft om de meningen van anderen achter zich te kunnen alten. En deze is ook heel motiverend!
  • Hoe kun je je goed voorbereiden op een dure aankoop en zorgen dat je daar geen spijt van gaat krijgen? Klik hier voor de tips.
  • Oké, de allerlaatste fotografe, maar ook zeker wel de moeite om haar foto's te bekijken. Dat kan hier.
  • Altijd al een tatoeage gewild? Maar niet zeker of het staat? Klik hier voor een artikel over hoe je in Photoshop een tatoeage op je foto kan zetten.
  • De lente make-up trends volgend Lauren Conrad.
  • Fudge Brownies recept, lekkurr!
  • En als je dan toch bezig bent kun je ook meteen je eigen haarmasker en scrub maken.
  • Leuke Tumblr met allemaal heel artistieke plaatjes die je heel goed kunnen inspireren.
  • Ik vind persoonlijk een riem toch altijd best moeilijk combineren, maar gelukkig geeft Jiami van LifeSplash tips.

En ben jij nog iets bijzonders tegengekomen op internet?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment