1942014

Zaterdag

Het is weekend en niet zomaar een weekend, zelfs paasweekend. Dus iedereen is waarschijnlijk druk met voorbereidingen treffen, paaseitjes verstoppen of juist helemaal niets meer doen dan een tijdschriftje lezen en een filmpje kijken. Het kan allemaal op de dag voor Pasen! En vandaag zet ik dus wat tips of favoriete dingen op een rijtje, voor ieder wat wils dus :).
...

Film tip: The Notebook, Her. Vandaag schijnt het zonnetje lekker en doordat de meeste mensen maandag vrij zijn is het vandaag een totale niets doen dag (toch?). Vandaar dus het liefst een vrolijke, mooi vormgegeven en romantische film. Die zich het liefst ook nog zoveel mogelijk buiten afspeelt.
Eet tip: AH Praliné Crunch paaseitjes
Favo look(s):
Street Style
Deze twee looks passen dan misschien niet geheel bij het plaatje van vandaag, wat vrij zijn en lekker ontspannen doen is. Maar toch ben ik dol op dit soort looks, ook vandaag! Ik heb de laatste tijd wel ontdekt dat mijn stijl best wel tomboy is en dat verklaart misschien ook wel waarom dit mijn favoriete looks zijn :).
Leuke Youtube video: 
Favo quote: 'Back to the future' - Komt uit een tijdschrift, ik weet niet zeker of het nou de Elle of de Glamour was en het terugzoeken wordt een beetje onmogelijk. Maar ik vind dit een leuke 'quote' (het is niet echt een quote) omdat het zeg maar een woordgrap is, die ik niet ga uitleggen trouwens want die zou je gewoon moet snappen. En ik houd wel van dat soort zinnetjes waarbij er een woordgrap of speling in zit. 
Favo plaatje:
WTF?
Want-It-Badly item:
Levi's - Revel Slight Curve Skinny Jeans
Prijs: €109,95 
"LEVI’S® REVEL™ -JEANS IS EEN NIEUWE JEANS MET EEN REVOLUTIONAIRE PASVORM DANKZIJ DE LIQUID SHAPING-TECHNOLOGIE VOOR DENIM VOOR EXTRA HOUVAST EN COMFORT, WAARDOOR JE VROUWELIJKE VORMEN MOOI WORDEN GEACCENTUEERD. DE SPECIAAL ONTWORPEN PASVORM VERFRAAIT JE VORMEN EN DANKZIJ DE NADEN MET VERLENGEND EFFECT, LIJKEN JE BENEN LANGER VOOR EEN PRACHTIG SILHOUET. DE SUPERZACHTE STOF MET STRETCH IN VIER RICHTINGEN ZORGT DAT DE JEANS ZIJN VORM BEHOUDT TERWIJL JIJ ERMEE KUNT PRONKEN." Levi's 
Leuke app: uShop Nederland | Met deze app kun je lekker online winkelen op je mobiel of tablet, met de mogelijkheid om bij meerdere winkels te shoppen, zoals: H&M, Zalando, Hema, V&D, De Bijenkorf etc. Heel handig dat ze allemaal bij elkaar staan en dat je niet voor elke winkel apart een app hoeft te downloaden!
Repeat liedje: You Make Me Wanna Die - The Shivas | Ik kan me voorstellen dat dit heel erg depressief lijkt, maar als ik het liedje luister gaat het me bij dit liedje niet zo om de tekst maar meer om de stijl en het geluid ervan. Ook staat Come On Eileen van Dexys Midnight Runners nog steeds op repeat. Sinds ik deze heb gehoord onder een scene van The Perks of Being A Wallflower, kan ik dit lied niet vaak genoeg horen en al helemaal niet zonder die scene weer voor me te zien. En nu ik hem sinds kort als wekker heb ingesteld luister ik hem de laatste tijd weer steeds vaker.
Nieuw komers (muziek): Do or Die - Thirty Seconds To Mars ft. Afrojack
Trailer van de week: The Fault in Our Stars | Dit is dan niet de trailer van de film, maar een clip die zondag tijdens de MTV Movie Awards werd geshowd en die me nog enthousiaster maakte voor deze film!
Serie tip: Hart of Dixie
Trend: Bloemenprintjes, voornamelijk op t-shirts.
Sale tip: Zalando Lounge heeft vandaag heel veel items onder de €25 euro, zeker even de moeite om een kijkje te nemen!
Favo schoen: Converse - Chuck Taylor All Star 1970s OX Parchment
Mooie kleur: Mint groen
Uitjestip: De dierentuin en/of picknicken.
Kledingstuk search: bomberjack, misschien ben ik hier een beetje laat mee maar ik zie ze toch steeds weer overal voorbijkomen en ben echt op zoek naar een heel leuke en niet zo'n dure. Iemand nog tips?
Glimlach van de dag:
Lana del Rey. ✌
Leukste dierenplaatje:
Untitled
Grappigste plaatje:
Haha
Leuke DIY: Maak je eigen hangmat!
Favo 8tracks playlist: Unoriginal; A mix of acoustic covers 

Love,
Me
Bronnen: WhoWhatWear, Chicmuse, Levi's, Converse, We Heart It & Youtube

No comments:

Post a Comment