1562013

Pictures
 
Ik was wat op mijn computer aan het kijken en kwam allemaal leuke plaatjes tegen, die ik graag met je wil delen :)

Dit is van een van de afleveringen van Glee van seizoen 4. Waarin.. nah dat ga ik niet verklappen (let wel op het is best wel schokkend!)
  
Deze stond laatst op Taylor Swifts Facebook. Rizzle Kicks, Taylor Swift en Ed Sheeran. Laten ze toevallige toch alle drie op mijn lijst met favoriete artiesten staan :)
Ik moet zeggen ik ben best wel fan van Twilight maar toen ik dit plaatje zag moest ik best wel hard lachen, want geef toe hij is wel héél goed bedacht!
Dit is weer van Glee (stond op Glee's Facebook) en hier zie je met wie iedereen heeft gezoend in de serie, je kan wel zien dat is een heel spinnenweb.
 

Haha Garfield vond ik vroeger echt geniaal en dit was een van mijn favorieten momenten uit de films.



Dit blaadje had ik ooit nodig voor een werkstuk over armoede, en ik vond hem zo schattig!
Een vriendin had een paar maanden geleden een plaatje in haar agenda zitten (een deel van dit plaatje, met de zwanen). Ze weet dat ik Taylor Swift best wel een goede artiest vind en dus vertelde ze dat ze die eerst ook op het plaatje stond. En toen heeft ze me het plaatje gemaild, vandaar dat die op mijn computer stond...
Een jaar geleden (volgens mij) postte ik een maand lang elke dag een quote en deze had ik nog op mijn computer staan.
Ken je deze film? Nee? Schaam je! Ja? Goed zo. Het is wel een kinder film maar dit is zo'n mooi stukje in de film (hij is trouwens ook best wel hilarisch).
Deze quote hangt boven mijn bureau en vind ik heel mooi. Er is niemand zoals jij en iedereen is uniek.
 Zo dat was even een kijkje in mijn computer :)
Love,
Me
Bronnen: Facebook & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment