262013

Drama Sunday Film Tip

Op zondag vind ik drama films en series altijd net iets "leuker" en begrijp ik ze ook beter. Dus voortaan daarom de Drama Sunday Film Tip. Deze keer tip ik de film Side Effects.
 Side_effects_ver2_large


IMDB cijfer: 7.2
Genre: Crime, Drama, Thriller
Duur: 106 minuten
Met: Rooney Mara (The Girl With The Dragon Tattoo), Jude Law (Sherlock Holmes), CatherineZeta-Jones (Rock of Ages), Channing Tatum (Magic Mike).
Regisseur: Steven Soderbergh
Plot: Emily Taylor (gespeeld door: Rooney Mara) komt in een depressie nadat haar vriend Martin Taylor (gespeeld door: Channing Tatum) wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Ze probeert zelfmoord te plegen en komt bij een dokter (gespeeld door: Jude Law) terecht die haar medicijnen voorschrijft. Maar de medicijnen hebben bijwerkingen die voor haar, Martin, dokter Jonathan Banks, en haar oude dokter Victoria Siebert (gespeeld door: CatherineZeta-Jones) grote veranderingen zorgen in al hun levens. Want is het allemaal wel zo toevallig?
Mijn mening: Het is een ingewikkelde film, dat moet ik er wel bijzeggen. Maar heel goed gemaakt en pas op het einde kom je erachter hoe het nou helemaal zit. En dan valt alles ineens op zijn plek, en is alles duidelijk. Het is zeker geen romantische komedie maar dat maakt het ook weer goed, want soms word ik gek van al dat geromantiseerde gedoe :).
Mijn cijfer: 8.0
 
Large
 

Ga jij hem kijken? Of heb je nog een goede drama film tip?
Love,
Me
Bronnen: IMDB & Weheartit

No comments:

Post a Comment