962013

Kan ik een korte broek aan ?

Het begint (eindelijk!) weer warmer te worden! Maar ik weet nou nooit wanneer ik wel of beter niet een korte broek aan kan doen, dus dacht ik waarom Google ik het wel niet even? En ik heb ontzettend veel resultaten gekregen! En voor vandaag: Nee, een korte broek zit er niet in.
Maar zodat je het elke dag kan gebruiken als hulpje post ik hieronder een paar site's waar je elke dag op kan kijken, wanneer je weer niet zeker bent.
Ik ben trouwens niet zeker of de berichten zijn voor de mannelijke driekwartsbroeken of voor de dames shorts dus denk er ook nog even bij na natuurlijk :). O en ik weet het, het is nogal een zinloos onderwerp :P haha.
Tumblr_mhhx0pphz31qfgegpo1_500_large

Dit was het eerste resultaat dat ik kreeg:

Ik vind dat de site er wel leuk uitziet en handig met die temperatuur en regenkans ernaast. Maar bij andere resultaten zag ik dat een kort broek vandaag beter niet kan, dus of het antwoord klopt :).
  
 Ik vind eerlijk gezegd dat deze site er nogal deprimerend uitziet en je hebt meteen de neiging om een lange broek uit de kast te pakken...

Deze vond ik vooral heel grappig. Vraag me alleen af of het elke dag verandert of dat het er gewoon altijd staat. Morgen even een bezoekje brengen dus.
 
Deze vind ik best wel handig, gewoon per provincie en duidelijk! En het is duidelijk aangegeven over rok en een broek!
 
 En wat is een korte broek weerbericht zonder Twitter? Dat dachten deze mensen waarschijnlijk ook (volgens mij is de Twitter trouwens van de eerste site).
 
  Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk wat je zelf wilt, deze sites zijn vooral hoe andere erover denken. Als jij graag een korte broek aan wilt doen, gewoon doen! :)

Love,
Me
Bron: Weheartit

No comments:

Post a Comment