1542014

Film Review: Gooische Vrouwen

Ik was volgens mij de enige van mijn vriendinnen die deze film nog nooit had gezien, maar ook daar is nu verandering in gekomen!
Foto`s | Gooische Vrouwen de film
Plot: Vier vrouwen die in het Gooi leven, proberen met hun problemen om te gaan (vreemdgaan, emigreren etc.), maar als ze het even niet meer aankunnen vertrekken ze met zijn vieren naar Frankrijk om daar te beseffen dat ze hun 'gewone' leventje in het Gooi toch wel missen.
Jaar: 2011
Duur: 105 minuten
Genre: Komedie, drama
Met: Linda de Mol, Susan Visser, Tjitske Reidinga, Lies Visschedijk
Regisseuse: Will Koopman
IMDB cijfer: 6.2
Mijn Mening: Ja, dit is gewoon een leuke film die je moet kijken als je niet super veel diepgang wilt (op een goede manier natuurlijk). De humor is goed en de verhaallijnen zijn leuk en verrassend. Leuk om te kijken met een stel vriendinnen of met je moeder, kan ook! Het is wel duidelijk een vrouwenfilm, maar dat wisten we allemaal al wel toch? 
Hij doet me wel heel erg aan Sex and The City denken, maar dat is denk ik ook wel een inspiratiebron geweest. Leuk dat ze het dan een Nederlandse touch geven!
Kijken met...: je vriendinnen en/of je moeder
Trailer:


En heb jij Gooische Vrouwen gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment