242014

DIY: Nutella Muffins

Een paar maanden geleden kwam ik een geweldig en super makkelijk recept voor Nutella Muffins tegen op Beauty Addicts. Ik maak ze regelmatig en ik ben er dol op! Daarom deel ik vandaag graag nog een keer het recept met jullie.

Ready, (benodigdheden voor 8 muffins)

- 2 eieren
- 60 gram zelfrijzend bakmeel of bloem
- 280 gram Nutella of een andere chocolade pasta
- 1 snufje zout

Set, (voorbereiding)

Laat de oven op 175 graden opwarmen

Go!

Stap 1
Meng de eieren, het meel en de Nutella bij elkaar.

Stap 2
Klop het tot een glad beslag.

Stap 3
Voeg een snufje zout toe.

Stap 4
Giet het in de vormpjes (op de bakplaat die je al voor het opwarmen van de oven uit de oven hebt gehaald).

Stap 5
Laat ze ongeveer 30 minuten in de oven staan (in het recept op Beauty Addicts staat 20 minuten vermeld maar ik weet uit ervaring dat het vaak toch wel 30 minuten wordt.

Stap 6
Check tussendoor met een satéprikker of ze al klaar zijn. Ik zou dit rond de 20 en 30 minuten proberen.

Stap 7
Haal ze uit de oven en laat ze afkoelen. Tenzij je ze natuurlijk warm wilt, wat ook zeker een aanrader is!

En heb jij al wel eens Nutella Muffins gebakken?
Love,
Me
Bron: Beauty Addicts

No comments:

Post a Comment