1642014

Wishlist: Let's get that summervibe!

Shoppen is iets waar ik nooit genoeg van kan krijgen en ik struin me online en offline helemaal te pletter. En daardoor geef ik natuurlijk ook veel te veel uit :(, maar wat geniet ik van het shoppen en wat zijn er toch een leuke dingen! Voor deze maand heb ik dan ook weer een wishlist gemaakt, die ik vandaag met jullie deel.
Dreaming all night long

Wishlist


  • Een horloge
    Het horloge dat ik nu heb is een witte Ice-Watch van vier jaar geleden, die trouwens nog helemaal perfect is. Alleen ik vind hem toch best wel groot, stel je eens voor dat ik hem vroeger elke dag droeg en ik toen stukken kleiner was. En omdat ik zo hebberig wordt van die Swatch reclames, wil ik heel graag een nieuw horloge.
  • Een losse top met dunne spaghettibandjes
    Deze zie ik de laatste tijd zo vaak voorbijkomen en ik vind ze zo elegant, jammer alleen dat je bh er zo overduidelijk bij zichtbaar is en geen bh is niet echt een optie (vind ik). Dus dan maar op zoek naar een perfect vallende top met zo dun mogelijke spaghettibandjes.
  • Een los vallend gestreept shirt
    Hiermee kun je gewoon nooit de mist ingaan en natuurlijk heb ik er al wel een in mijn kast hangen, maar ik blijf altijd opzoek naar die ene perfecte. Een los vallend gestreept shirt is namelijk echt een essential voor je lente - zomer garderobe en niet alleen voor dit jaar, want streepjes lijken nooit echt weg te gaan!
  • Een heel lief klein subtiel kettinkje
    Dit vind ik zo mooi en elegant staan! Gewoon een heel klein kettinkje zoals je vroeger bijvoorbeeld een dolfijntje om je nek had hangen. Zo'n kettinkje wil ik met bijvoorbeeld een hartje, een sterretje of een infinity teken, maar het mag ook wel iets met humor zijn zo heb ik er al een paar met een pizzapunt gezien of een ijsje. 
  • Een jeans item
    Ik heb echt een jeansverslaving! Maar meestal uit zich dat alleen in broeken, toch wil ik nu graag bijvoorbeeld een boyish spijkerjasje of een jeans jumpsuit, maar schoenen van denim stof lijken me ook heel leuk! Ik weet nog niet precies wat voor denim item ik zoek, maar ik zal het vinden dat beloof ik jullie!

Shopping

Which Watch?
De bovenste vier zijn van het horlogemerk Ice-Watch en de onderste drie van het horlogemerk Swatch (De prijzen liggen tussen de €45,- en de €109,-).

April Wishlist



Wood Wood navy blue long sleeve shirt
€72 - lagarconne.com


White t shirt
€16 - newlook.com


Three Dots french terry top
€38 - piperlime.gap.com


Monki black top
monki.com


H M top
€9,66 - hm.com


Chelsea Flower shirts top
€71 - theoutnet.com


Gap blue jacket
€51 - gap.com


River Island denim jacket
€36 - riverisland.com


Vans vintage footwear
€57 - urbanexcess.com


Chain necklace
€29 - nastygal.com


Pearl jewelry
€29 - zalando.co.uk


Topshop charm necklace
€14 - topshop.com



Wat staat er zoal op jouw Wishlist?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment