542014

Paris in dreams | via Tumblr
Je zult misschien wel gemerkt hebben dat er gisteren geen artikel online is gekomen, en dat komt omdat ik zo'n beetje uit mijn vooruit geschreven artikelen ben (het waren er ook maar een paar, hoor). En aangezien ik komende week geen mogelijkheid heb om nieuwe artikelen te schrijven (uitleg komt later) zal er aankomende week misschien niet elke dag een nieuw artikel zijn, ik ga zo ver mogelijk proberen vooruit te schrijven voor komende week, maar ik kan niets garanderen! Er staan gelukkig al wel twee film reviews klaar voor aankomende dinsdag en donderdag (Her en American Beauty) en ik ga nog zoveel mogelijk artikeltjes proberen te maken zonder ze natuurlijk af te raffelen. Maar met dit bericht wilde ik dit jullie even laten weten (dit is dan ook het artikel voor vandaag :-\).
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment