922013

SeriesIWatch: Part I

Nadat ik veel films kijk, kijk ik natuurlijk ook veel series! Dus heb ik voor jullie een lijstje samengesteld van series die ik kijk/heb gekeken. Ik begon mijn serie-verslaving met ...

Pretty Little Liars

Tumblr_lnotw3oyjo1qzsojho1_500_large
Met: Troian Bellisario, Ashley Benson, Lucy Hale & Shay Mitchell
Jaar: 2010-...
IMDB cijfer: 8.0
Genre: Drama, Mystery, Thriller.
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 2, aflevering 20
Ik vind: De serie heeft alles wat er leuk/goed is aan een serie. Het heeft drama, romantiek soms best wel enge stukken! Het is echt een heel goede serie! Ik heb er dan ook niks slechts op aan te merken.
Mijn cijfer: 8.5
 

Glee

 19087179_large
Met: (moet ik ze echt allemaal gaan opnoemen..? Nou ja vooruit dan) Chris Colfer, Jane Lynch, Kevin McHale, Lea Michele, Cory Monteith, Matthew Morrison, Amber Riley, Mark Salling, Naya Rivera, Jenna Ushkowitz, Heather Morris, Harry Shum Jr., Jayma Mays, Dianna Agron, Chord Overstreet, Darren Criss, Blake Jenner, Jacob Artist, Melissa Benoist, Alex Newell & Becca Tobin (vergeef me als ik iemand vergeten ben)
Jaar: 2009-...
IMDB cijfer: 7.1
Genre: Comedy, Drama, Muziek
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 4, aflevering 13
Ik vind: Ik hou van deze serie! Het is gewoon superleuk omdat het een keer geen perfect boys en girls zijn. Ze zijn anders en houden van zingen. Deze serie geeft me ook een super feel-good mood!
Mijn cijfer: 8.5
 

Gossip Girl

Gossip-girl-blair-waldorf-school-quotes_large 
Met: Blake Lively, Leighton Meester, Penn Badgley, Chace Crawford, Ed Westwick, Taylor Momsen & Connor Paolo
Jaar: 2007-2012
IMDB cijfer: 7.0
Genre: Drama, Romance
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 3, aflevering 13
Ik vind: Dit is echt zo'n serie dat als je hem kijkt je in een soort droomwereldje komt maar er dan achter komt dat het zelfs in Manhattans Elite het er niet zo mooi aan toe gaat als je zou verwachten. 
Mijn cijfer: 7.5

 

Degrassi: The Next Generation

 Img-thing_large
Met: Oké dit zijn er ook nogal veel (meer als bij Glee volgens mij) en ik moet toegeven dat ik deze serie niet vanaf het eerste seizoen kijk (je kan altijd invallen bij deze serie!) dus laat ik het er maar even bij maar hier vind je een lijst van alle acteurs en actrices van de serie.
Jaar: 2001-...
IMDB cijfer: 6.9
Genre: Drama, Family, Muziek
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 12, aflevering 30
Ik vind: Dit is juist weer een superleuke serie omdat het heel herkenbaar is! Het zijn gewoon tieners op een middelbare school, met alle relaties, schoolwerk, sporten en meer en meer. Moet je na gaan dat deze serie al 12 seizoenen loopt en dat vroeger (denk 1987 tot 1991) er ook nog een serie van was genaamd Degrassi Junior High (waar Degrassi: The Next Generation op is gebaseerd).
Mijn cijfer: 7.5
 

Awkward.

 Tumblr_mhw042xpr51s08bgyo1_500_large
Met: Ashley Rickards, Beau Mirchoff, Jilian Rose Reed & Brett Davern
Jaar: 2011-...
IMDB cijfer: 8.0
Genre: Comedy, Drama
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 2, aflevering 12
Ik vind: Weer een High School serie! Maar deze maakt zichzelf zo leuk omdat het zó eerlijk en open is en alle twijfels komen goed naar voren die Jenna allemaal heeft. Maar verlegen is ze zeker niet en haar droge humor zorgt voor goede lachbuien op zijn tijd!
Mijn cijfer: 7.8
 

Vampire Diaries

 303585_234798139898395_228098323901710_689496_6929571_n_large
Met: Nina Dobrev, Paul Wesley & Ian Somerhalder
Jaar: 2009-...
IMDB cijfer: 8.1
Genre: Drama, Fantasy, Horror
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 3, aflevering 6
Ik vind: Van High School series naar vampiers.. Ik ben dol op de Twilight boeken, dus je kan wel zeggen dat ik vampiers "leuk" vindt. Deze serie gaat ook over vampiers, maar is heel anders dan Twilight (behalve dan dat het allebei vampiers zijn). En nog een overeenkomst is dat er ook weerwolven in zitten. Maar daar houden de overeenkomsten dus op.
Ik vind het een superleuke serie, zeker als je zin hebt in wat fictie! :)
Mijn cijfer: 7.7
 
 Alle trailers zijn van het eerste seizoen van de serie, behalve bij Degrassi: The Next Generation.
Wat is jouw favoriete tv-serie?
Love,
Me
Bronnen: WeHeartIt, Youtube & IMDB

2 comments:

  1. De eerste 3 vind ik ook heel leuk! :) Verder vind ik new girl, the walking dead, game of thrones en dexter heel leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Game Of Thrones heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien maar wel veel over gehoord (eigenlijk alleen maar goeds) Dus waarschijnlijk ga ik dat binnenkort ook maar eens kijken!

      Delete