1222013

SeriesIWatch: Part II

Nadat ik veel films kijk, kijk ik natuurlijk ook veel series! Dus heb ik voor jullie een lijstje samengesteld van series die ik kijk/heb gekeken. En ik ga verder met...
9cef7cc740a6272c8255d2613a81de01_large

Revenge

X700_large
Met: Madeleine Stowe, Emily VanCamp, Gabriel Mann, Henry Czerny, Nick Wechsler & Joshua Bowman
Jaar: 2011 - ...
IMDB cijfer: 8,2
Genre: Drama, Mystery, Thriller
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 1, aflevering 22
Ik vind: Revenge is echt een spannende serie die gaat over Emily Thorne die wraak wil nemen op de mensen die haar vader hebben verraden en hem zelfs hebben vermoordt. Dan kom je erachter dat het een heel ingewikkeld "spel" wordt. Dus als je het wil begrijpen zal je toch echt vanaf het begin moeten beginnen! Maar wat ik van de serie vind is dat het ontzettend spannend en heel goed bedacht is!
Mijn cijfer: 8,0

New Girl

222613_416813115070549_194725974_n_large
Met: Zooey Deschanel, Max Greenfield, Hannah Simone, Lamorne Morris & Jake Johnson
Jaar: 2011 - ...
IMDB cijfer: 7,9
Genre: Comedy
Ik ben bij aflevering...: Ik ben niet echt bij een aflevering deze serie kijk ik nogal random!
Ik vind: Ik houd van deze serie! Hij is echt supergrappig (het is ieder geval mijn humor)! En deze serie past op elk moment, het maakt je vrolijk als je verdrietig bent! Maar zoals ik al zei je kan de serie altijd kijken want hij maakt (mij ieder geval) altijd happy!
Mijn cijfer: 8,7

Modern Family

Tumblr_ljqf2nv35s1qi4ib9o1_500_large
Met: Moet ik ze allemaal gaan noemen... Nou iedereen die hier boven op de foto staat en kijk hier als je hun namen wilt weten.
Jaar: 2009 - ...
IMDB cijfer: 8,7
Genre: Comedy
Ik ben bij aflevering...: Zelfde als New Girl, heel random!
Ik vind: Deze serie heeft hetzelfde effect (voor mij) als New Girl. Het is een heel ander verhaal maar ook hier is de humor super goed! Ook deze serie kun je erg random kijken want er zit wel een verhaallijn in maar die is niet zo dat het verdeelt is over een paar afleveringen (snap je?).
Mijn cijfer: 8,6

The O.C.

20090113075105_large
Hier heb ik al eerder over gepost en dat kun je hier lezen!
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=83luogMA61c

Underemployed

32459_large
Met: Diego Boneta, Michelle Ang, Sarah Habel, Jared Kusnitz & Inbar Lavie
Jaar: 2012 - ...
IMDB cijfer: 6,0
Genre: Drama
Ik ben bij aflevering...: Seizoen 1, aflevering 12
Ik vind: Het is een leuke, goede serie over… nou ja waarover… over het leven. Alle moeilijkheden, gelukjes en meer en meer.
Mijn cijfer: 7,1

The Carrie Diaries

Bcn-thvciaa44zp_large
Hier heb ik ook al eerder over geschreven, en dat lees je hier.
Alle Trailers zijn van de eerste seizoenen.

En wat is jou favoriete serie?
Love,
Me
Bron: IMDB, Youtube & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment