2222013

NewMusic!

Er is weer een week voorbij gegaan en natuurlijk niet zonder nieuwe muziek! Dus hier een paar van mijn favorieten!
20090819081838_large
Natuurlijk heb je het vast al wel gezien One Direction heeft een nieuwe clip! Het mooiste hieraan is dat alle opbrengsten naar een goed doel gaan. Good work One Direction! :)
 One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)
 Dat was het enige One Direction geloof me (voor deze week ;))
 

Justin Timberlake - Mirrors
 Justin Timberlake is weer terug! :) hihi deze staat als sinds de 11e op Youtube maar ik hoorde hem pas deze week op de radio (wat ik totaal niet erg vond, want het is super leuk/mooi!).
  

 HAIM - Falling
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van deze meidengroep gehoord maar toen zag ik ineens bij Youtube zo'n reclame onder een video (ja het was de 1D video :P). En ik werd nieuwsgierig en zeker geen spijt van gehad! Het is misschien een beetje apart maar het klinkt best wel goed.
 

 Rihanna Ft. Mikky Ekko - Stay
Nieuw lied van Rihanna. Het zorgde bij mij voor kippenvel!
 

Will.I.Am Ft. Britney Spears, Hit Boy, Waka Flocka Flame, Lil Wayne & Diddy - Scream & Shout (Remix)
Dit is even een heel ander straatje (niet helemaal de mijne) maar ik wilde hem toch even melden :).


The Mend - Where Were You
Weer even iets heel anders, maar ook zeker leuk!

Ook nieuwe muziek ontdekken? Gewoon rondklikken op Youtube en Vevo!
Love,
Me
Bronnen: Youtube & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment