1422013

30ManierenVaseline!

Iedereen kent wel het merk Vaseline, als het goed is. En vandaag heb ik me er eindelijk aan gewaagd om een pot te kopen, want mijn handen waren nogal ruw net zoals mijn elle bogen. Dus vandaag dacht ik waarom niet? En ik moet toegeven het is (tot nu toe) een erg fijne crème (ik heb de pure petroleum jelly - Original), hij is wel wat vet maar oké dat is ook wel fijn.
Toen vroeg ik me af waar je het eigenlijk allemaal voor kan gebruiken, en wat vond ik? Een site met 30 verschillende gebruiksmanieren voor vaseline! Die wil ik natuurlijk graag met jullie delen!
 

1. Doe het op je wimpers voordat je gaat slapen. Effect is langere wimpers (weet het niet zeker ga het vandaag ook maar eens proberen!)
2. Smeer het op je voeten (ook het beste voordat je gaat slapen) en de volgende dag heb je super zachte voeten (op de site staat dat je er ook nog sokken over moet aan doen, maar ik vraag me af of dat wel zo handig is).
3. Smeer het op je elle bogen! Superzacht gegarandeerd!
4. Smeer het op je nagelriemen.
5. Smeer het op je lippen.
6. Meng het met gekleurd poeder (oogschaduw?) en je hebt een gekleurde lipgloss.
7. Smeer het op voordat je gaat vliegen.
8. Smeer het op je knieën.
9. Meng het met zeezout en je hebt een scrub!
  10. Warm het op en gebruik het als nachtcrème.
11. Gebruik het als make-up remover.
12. Doe het op voordat je oogschaduw op doet, dit zorgt voor een glanzend effect.
13. Smeer het op nadat je je hebt geschoren.
14. Meng het met lipstick en je krijgt een cream blusher voor je wangen.
15. Gebruik het om een ring die vast zit om je vinger af te doen.
F3f20020_large
16. Smeer het op je ooglid (voor het slapen gaan) zodat je oogleden wat dikker/steviger worden (op een goede manier).
17. Borstel een heel klein beetje door je wenkbrauwen zodat ze mooi in de door jouw geborstelde vorm blijven zitten.
18. Heb je net een nieuwe tatoeage? Vaseline verzorgt ze en beschermt ook meteen!
19. Smeer een klein beetje in je haar voor een (goed) warrige look! 
20. Haal ermee make-up vlekken uit je kleding.
21. Gebruik je lotion langer door het te mengen met Vaseline, zodat je het langer kan gebruiken!
22. Smeer wat Vaseline op je lippen en scrub even later er met een tandenborstel over. Superzachte lippen als resultaat.
23. Smeer het voordat je zelfbruiner op doet op droge plekjes, zodat je geen rare kleurverschillen krijgt.
24. Doe het op je wimpers (overdag) en ze glanzen én ze zijn ook meteen waterproof!
25. Smeer het op je vingernagels.
26. Smeer het op je huid op de plekken waar je parfum wilt gaan spuiten. Resultaat is een langere geur!
27. Smeer het op je haarlijn en de bovenkant van je oren voordat je je haar gaat verven, zodat het niet op de huid komt.
28. Vaseline verzacht ook brandwonden (eerste graads neem ik aan dan).
29. Smeer het op de (schone!) rand van een nagellakpotje. Resultaat is geen nagellak meer op de rand!
30. Smeer het op je tanden voordat je lippenstift op doet, zodat het niet op je tanden komt.
Tumblr_ln1g9jtzfb1qi0v4go1_500_large
 
Heb jij nog een leuke/originele manier om Vaseline te gebruiken?
Love,
Me
Bronnen: ChristinaLoves & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment