842014

Film Review: Her

Na de Oscars werd ik nog nieuwsgieriger naar de film Her. Nu heb ik hem dan ook gezien. Heb ik daar spijt van of niet? Lees verder dan zul je het lezen!
HER | via Facebook

Plot: Theodore heeft 'net' gebroken met zijn ex-vrouw en lijkt er maar niet bovenop te komen. Totdat hij Samantha ontmoet, zijn besturingssysteem die aan al zijn wensen voldoet.
Jaar: 2013
Duur: 126 minuten
Genre: Drama, romantiek, sci-fi
Met: Joaquin Phoenix, Scarlett Johansson, Amy Adams, Rooney Mara...
Vanaf: 12 jaar 
Regisseur: Spike Jonze
Filmsong: Karen O - The Moon Song
IMDB cijfer: 8.3
Mijn mening: Ik vind dit zo'n leuke film! Het heeft echt van alles wat! De futuristische wereld waar het zich afspeelt is super vet en de set die ze daarbij hebben gemaakt is heel goed gelukt (veel kleurtjes :)). De sfeer om de film is ook heel fijn. De humor was grappig (wat nog niet altijd het geval is bij komedies en dit is niet eens specifiek een komedie!). Ook is de kleding leuk, je zou het op het eerste gezicht misschien een beetje saai vinden maar het past echt perfect binnen het concept van de film (en dan bedoel ik niet dat de film saai is). De acteurs in de film zijn ook supergoed! Ik kan gewoon bijna niets slechts aan deze feelgoodfilm vinden. Bijna, twee dingetjes: 1 af en toe was het een beetje vreemd en dan snapte ik het niet helemaal, maar dat was maar één scene dus daar hoef je je niet druk om te maken. 2 is dat ik het einde jammer vond, het is gewoon een goed mooi einde. Maar ik had het natuurlijk het liefst goed zien aflopen (wat het ook wel doet ergens, maar toch..). Het einde is goed, echt waar, maar we hopen toch allemaal dat het goed komt (het is echt heel moeilijk te beschrijven zonder te veel te vertellen). Maar ik raad je toch zeker aan om deze te kijken!
Kijken met...: Iedereen! Deze film heeft een romkom verhaal maar een sci-fi touch dus is voor vele geschikt :).
Trailer:


Heb jij Her al gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment