1342014

I'm back!

Vorige week schreef ik nog dat ik een week niet de mogelijkheid zou hebben om te schrijven en ik het later wel zou uitleggen. Nou, daar is dit bericht voor. Want waarom ik niet zou kunnen schrijven was omdat ik een weekje weg was, naar Frankrijk! En ik heb best veel gedaan, een kaasboerderij bezocht, een vulkaan beklommen, een kasteel bezocht, heel kort geshopt, een museum bezocht en getokkeld over een meertje heen!
Gelukkig, had ik afgelopen weekend nog wel tijd gehad om genoeg artikelen te schrijven, zodat jullie er niet echt last van hebben gehad. Alleen gisteren was het toch nog de hele dag uitrusten waardoor ik geen artikel had kunnen schrijven. Maar nu ben ik weer helemaal terug en probeer ik natuurlijk elke dag een artikel klaar te hebben staan.
Vandaag is het dit artikel en omdat deze uitleg nou niet echt zo'n spetterend artikel is plaats ik er ook nog wat leuke foto's van mijn reis bij :).
De foto's zijn misschien niet van een heel goede kwaliteit omdat ik ze met mijn telefoon heb gemaakt (Huawei Ascend P6).







Dit vind ik zo'n vet autootje! Hier zou ik wel eens in willen rijden!

De vlekjes komen van de voorruit, aangezien we in een bus zaten, dus vandaar.



De rechtse-middelste berg (de hoogste) hebben we beklommen.

Uitzicht vanuit een raam in het kasteel.




We waren bij de Hema in Frankrijk (Ja, die is er blijkbaar ??), en daar stonden deze eierdoosje, toen we ineens opmerkte dat op het kaartje het er gewoon in het Nederlands opstond. Want in het Frans zou er carton jaune d'œuf moeten staan. 

Deze trui zag ik bij de H&M en ik werd er meteen verliefd op, totdat ik zag dat het kindermaatjes waren. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat het van de jongensafdeling was, oeps... :$

Love,
Me

No comments:

Post a Comment