432014

The Oscars 2014: Funny Pictures

Gisteren lazen jullie een artikel over mijn persoonlijke favorieten en de winnaars van de Oscars, maar vandaag heb ik nog een artikel klaar staan met grappige plaatjes van The Oscars die de grappigste momenten van de show nog even goed laten zien :).
Untitled

The Oscars🎉Hahah ellen😂Oscars 2014the oscars 2014 ellen pizza - Αναζήτηση GoogleEllen *OSCARS2 Million Retweets| thetearsofsnow-whitesorrowEllen's setting recordsi love her | via TumblrMeryl queenjennifer lawrenceHahaha jennTumblrTw and instagram: @imajomolinaUntitled | via TumblrFollow me 'N' I will follow u back ❤️
Deze twee van Leonardo DiCaprio zijn natuurlijk niet echt gebeurd maar ik vond ze wel ontzettend hilarisch!
This is a tradition? 😂

En wat vond jij het grappigste moment van de Oscars?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment