2032014

Film Review: The Dirties

Toen ik hiervan een paar maanden geleden de trailer zag werd ik toch wel heel nieuwsgierig naar deze film. Nu heb ik hem eindelijk gekeken en vertel ik jullie er graag meer over!

















Plot: Twee vrienden maken een film hoe ze hun pestkoppen terugpakken. Alleen een van de vrienden neemt het toch net iets te serieus en plant een School shooting.
Jaar: 2013
Duur: 80 minuten
Genre: Drama
Met: Matt Johnson & Owen Williams
Regisseur: Matt Johnson
Titelsong: Tigs - Don't Tell Me - Tigs
IMDB Cijfer: 6.7
Mijn Mening: Ik kwam net toen ik de film had aangezet (ik pauzeer nog wel eens om iets op te zoeken) erachter dat het een Indie film (een film die zonder groot filmbedrijf wordt geproduceerd en/of een laag budget heeft en/of over een controversieel onderwerp gaat) is. Eerlijk gezegd verminderde het eigenlijk een beetje de reden om het te kijken (ik ben niet zo'n fan van Indie films en kijk ze ook niet zo vaak). Maar ik ben toch wel blij dat ik hem heb afgekeken want het is zeker wel een goede film! Doordat het lijkt alsof ze het allemaal zelf filmen komt het erg realistisch over (op een goede manier), het is een sterk verhaal en goed om aandacht aan te besteden, de muziekkeuze vind ik persoonlijk ook heel goed en ze acteren best wel goed! Twee minpuntjes waren (persoonlijk) dat het nogal extreem was af en toe (daarom is het ook een indie film waarschijnlijk) en het einde vond ik zelf een beetje vreemd/tegenvallen. 
Kijken als...: Je even wat meer drama wilt. Of als je een keer een indie film wilt zien natuurlijk.
Trailer:


En kijk jij weleens naar Indie films? En heb je dan ook al The Dirties gezien?
Love,
Me
Bronnen: IMDB, Youtube & Wikipedia3

No comments:

Post a Comment