2232014

4 Favoriete Tumblr accounts

Tumblr is eigenlijk nooit heel groot geworden, maar is toch vaak wel op de achtergrond aanwezig. Ik heb sinds een tijdje ook een Tumblr account bij deze blog waar ik alle links, filmpjes, kledingstukken, looks etc. plaats die ik tegenkom en wil onthouden (het is een soort van mijn online notitieboekje). Nieuwsgierig? Klik dan hier! Maar daar gaat dit artikel natuurlijk niet over, ik heb namelijk een lijstje gemaakt van mijn 4 favoriete Tumblr-pagina's. 

1. Teenagerposts

Ik vind dit echt de geweldigste Tumblr die er bestaat! Het is te herkenbaar en eigenlijk alles (bijna alles) wat erop staat overkomt mij ook. Een hele geruststelling dat ik niet de enige ben :D.

2. The Streetstyle

Ook op Tumblr zijn natuurlijk een heleboel looks te vinden en deze Tumblr pagina wordt lekker vaak geüpdatet met de leukste streetstyle foto's.

3. Topshop

Ik heb eigenlijk nog nooit iets bij Topshop gekocht (wel gekeken online..), maar deze Tumblr is ook echt heel leuk! Net als bij The-Streetstyle plaatjes van streetstyle en heel handig om nieuwe trends te spotten!

4. Beyoncé | I Am

Beyoncé ken je vast wel, nou ze heeft ook een Tumblr pagina (nou ja, haar team dan) en daar worden continu kiekjes geplaatst van haar tour, Jay-Z, Blue Ivy maar ook van vroeger. Heel leuk om te zien!

En maak jij gebruik van Tumblr?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment