1232014

Nieuwe Movie Challenge regel

Ik ben natuurlijk druk bezig met mijn Movie Challenge, maar ik kijk vooral veel films in hetzelfde genre. Dat is wel jammer omdat ik dan ook niet snel iets nieuws ontdek (hoewel ik nu wel goed films kan vergelijken omdat ze in hetzelfde genre vallen). Dus heb ik een extra regel bedacht bij de Movie Challenge, namelijk dat ik op zijn minst 25 films van de 125 moet kijken die niet in mijn 'algemene' genres vallen. Welke genres zijn de 'algemene' genres? Romantiek, Drama en Komedie. 
Ik kijk hier wel naar het belangrijkste genre van de film omdat het anders vrijwel onmogelijk wordt, want veel films kunnen ook naast bijvoorbeeld actie ook nog een komedie genre hebben maar dat is dan niet het belangrijkste genre. 
Andere genres zijn bijvoorbeeld; documentaire, actie, horror, sci-fi, thriller etc.

En doe je ook mee aan de Movie Challenge?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment