332014

4 Liedjes...

Die ik via Youtube moet beluisteren omdat ze (nog) niet op Spotify te beluisteren zijn 

Ik stream eigenlijk al mijn muziek wel via Spotify, maar het is natuurlijk heel irritant als ik ze er niet op kan vinden! Maar Thank God we got Youtube! Vandaag dus 4 liedjes die ik via Youtube moet beluisteren omdat ze (nog) niet op Spotify te beluisteren zijn.



1. MKTO - God Only Knows
Dit liedje is ongeveer in november uitgekomen en ik heb hem afgelopen week ontdekt. MKTO weet altijd zulke leuke vrolijke (niet altijd vrolijke) liedjes te maken waar je gewoon naar moet blijven luisteren. Jammer genoeg, maken ze niet heel veel gebruik van Spotify dus staat dit liedje er nog niet op :(. Maar dat zal denk ik toch nog wel gaan gebeuren.

2. The Vamps - Last Night
Dit liedje heb ik pas net ontdekt en staat ook pas sinds de 26ste online. Ik vind het echt een heel erg leuk en energiek liedje! Wordt er heel blij van! Maar omdat die nog vrij nieuw is is die nog niet op Spotify te vinden. Het zal waarschijnlijk niet heel lang meer duren voordat deze erop staat want The Vamps maken (gelukkig!) wel veel gebruik van Spotify voor hun eigen muziek!


3. Tim McMorris - Give Our Dreams Their Wings To Fly
Ik wilde een Youtube filmpje kijken en toen kreeg ik zo'n reclame van tevoren (je weet wel, meestal heel irritant!) maar er stond hier zo'n leuk liedje onder dat ik dit gewoon moest vinden! Eerst heel lang zoeken naar de reclame (die ook helemaal moeilijk was om te vinden) en toen in de comments kijken of iemand anders het ook zocht. Gelukkig ging dit allemaal nog best snel en sindsdien staat hij eigenlijk niet meer uit!
Maar jammer genoeg niet op Spotify te vinden, zal waarschijnlijk ook wel niet meer gaan gebeuren.

4. Eva - Plus Belle La Vie
Ik wil heel graag mijn Frans verbeteren en ben daarvoor Franse series aan het kijken. Al snel kwam ik bij deze uit Plus Belle La vie (ik vind het een soort Franse Goede Tijden Slechte Tijden), hartstikke leuk alleen toch wel moeilijk om te volgen... Maar die serie heeft natuurlijk ook een titelsong en deze is toch wel heel erg leuk (en ik oefen er meteen een soort van mijn Frans mee!). Hier is alleen een karaoke versie van te vinden op Spotify en zo goed is mijn uitspraak ook weer niet ;P.

En welke liedjes zou jij graag op Spotify willen beluisteren maar kun je nergens vinden?
Love,
Me
Bron: Youtube

No comments:

Post a Comment