1032014

What if it would be summer right now...?

Het weer voor deze tijd is natuurlijk al goddelijk, maar hierdoor heb ik mezelf erop betrapt al heel wat zomerkleding in te slaan en al wat zomercombinaties te bedenken voor als ik straks door dat mooie stadje struin (not!). En omdat ik die gedachte nog niet wil wegdrukken heb ik de items die als het nu zomer zou zijn zou dragen.
What if it would be summer right now


Iska blue dress
€36 - debenhams.com


Topshop t shirt
€17 - topshop.com


Peplum top
€24 - newlook.com


Vero Moda denim jacket
€30 - veromoda.com


2b boyfriend jeans
€29 - 2bstores.com


Jane Norman short shorts
€34 - janenorman.co.uk


Billabong sandals
€21 - swell.com


ALPHABET BAGS white purse
€16 - allsole.com


River Island fedora hat
€34 - riverisland.com


With Love From CA pink sunglasses
€11 - pacsun.com


ESPRIT white shirt
wehkamp.nl



Mijn verlanglijstje voor de zomer:
- Een Boyfriend jeans (Check!)
- Een paar simpele t-shirts (Check!)
- Een flaphoed
- Een goede zonnebril (Check!)
- Een zomerjurkjes (Check!)
- Een paar katoenen tassen (Check!)
- Een (jeans) short
- Een paar sandaaltjes (Check!)

Wat staat er op jouw What if it would be summer right now...? verlanglijstje?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment