3032014

Playlist: March 2014

Sinds kort maak ik steeds meer gebruik van de site (en app) 8tracks, waar mensen afspeellijsten maken en delen. Ik heb ook een afspeellijst gemaakt zo halverwege maart waar ik alle liedjes in zette die ik het liefst zo vaak mogelijk wilde horen. En omdat het nu de een na laatste dag van maart is, wil ik even terugblikken naar afgelopen maand alleen dan met muziek.



Een kenmerk van 8tracks radio is dat het de liedjes in willekeurige volgorde afspeelt (meestal dan), dus de volgende lijst komt waarschijnlijk niet overeen met het luisteren, sorry daarvoor!

Titel - Artiest
1. Last Night - The Vamps
Het komt maar weinig voor dat ik een nieuwe single van The Vamps niet leuk vind, ik kan dan ook niet wachten op hun album dat binnenkort uitkomt!
2. Magic - Coldplay
Eerst vond ik dit lied eigenlijk helemaal niet leuk, maar na het wennen viel het kwartje toch en ben ik dol op de sound van Coldplay in dit lied.
3. Let Go For Tonight - Foxes
4. The Power of Love - Gabrielle Aplin
Dit lied kwam voorbij tijdens de trouwscène van Mary en Francis in mijn favoriete serie Reign. Dat was zo'n mooi moment dat ik het liedje niet meer uit mijn hoofd kan krijgen.
5. Air Balloon - Lily Allen
Deze hoorde ik Lily Allen live zingen bij de Graham Norton Show en ik vond het meteen een geweldig lied! Ook lekker vrolijk en een beetje vreemde tekst zoals we van Lily Allen gewend zijn!
6. The Moon Song - Karen O
Deze komt van Her, die ik even geleden heb gekeken en het is gewoon zo'n mooi lied!
7. Goodness Gracious - Ellie Goulding
8. Money On My Mind - Sam Smith
9. Happily (acoustic version) - One Direction
Een tijdje geleden stonden twee liedjes van One Direction's Midnight Memories continu op repeat: Little Black Dress en Happily. Toen ik deze akoestische versie ontdekte was ik weer even opnieuw verkocht.
10. God Only Knows - MKTO
Ik heb gewoon een zwak voor MKTO :).
11. Skip To The Good Bit - Rizzle Kicks
De eerste keer dat ik dit liedje hoorde, herkende ik het meteen maar dan van een andere artiest. Ik weet alleen niet van wie? Iemand een idee? Maar goed als het lijkt alsof ik het lied al ken blijft het bij mij veel langer hangen en vind ik het ook een stuk leuker (mijn rare logica!).
12. Wake Me Up - Ed Sheeran
Ik. Kan. Niet. Wachten. Tot. Zijn. Nieuwe. Album! (sorry, dat het zo puntig moest... :P) Maar ik kan gewoon echt niet wachten en ik wil zijn nieuwe liedjes horen! Nog heel even wachten...
13. Addicted to You - Avicii
14. Pocketful of Sunshine - Natasha Bedingfield
15. Count on Me - Bruno Mars
Van dit liedje wordt ik gewoon heel vrolijk :D
16. Rather Be - Clean Bandit ft. Jess Glynne
Tja, wie heeft deze de laatste tijd niet geluisterd?
17. Lover Not a Fighter - Tinie Tempah ft. Labrinth
18. Australia (Don't Ever Let Her Go) - Satellite Stories
19. How Long Will I Love You - Ellie Goulding
Een heel mooi liedje van Ellie Goulding die net iets anders is als de meeste van haar liedjes.
20. Human - Christina Perri
Christina Perri maakt gewoon heel erg mooie muziek en heel (ik noem het even zo) zwaar, maar daardoor lijkt het wel alsof heel haar ziel erin ligt en dat maakt het extra speciaal.
21. Do What You Want To Me - Clifflight
Deze ontdekte ik op Perez Hilton's site, waar ik eigenlijk nooit op kijk (behalve toen dan) en ik vind het een leuk lied (echt waar)! Maar ik denk dat als het door een vrouw gezongen zou worden het echt hit-material is.
22. Demons - Imagine Dragons
23. Stay The Night - Zedd ft. Hayley Williams
24. If I Lose Myself - OneRepublic vs Alesso
If I Lose Myself had ik al een paar keer gehoord en ik vond hem wel oké, maar toen ik deze remix hoorde werd ik toch overtuigd.
25. All Night - Icona Pop
26. Chloe (You're The One I Want) - Emblem3
Haha, het is heel slecht maar ik ben echt van de (boy)bandjes :$ alleen deze kende ik eigenlijk nog helemaal niet. Ik heb ze ontdekt via 8tracks en ze hebben wel een paar leuke liedjes. Vooral Chloe is mijn favoriet. Die kan ik niet vaak genoeg horen!
27. Can't Rely On You - Paloma Faith
Hier is ook een heel goede remix van, van MK. En ik ben normaal helemaal niet van remixes, maar deze vind ik wel leuk!
28. Strong - London Grammar
29. Marilyn - Pharrell Williams
30. Hero - Family Of The Year
Deze is heel erg mooi op een zonnige dag en laten we die de laatste tijd nou net hebben gehad!
31. She Looks So Perfect - 5 Seconds Of Summer
Ik hoorde ze afgelopen week op de radio en ik moet zeggen dat de liedjes best wel leuk zijn!
32. What I Like About You - 5 Seconds Of Summer
En deze vind ik dan het leukst! Het is een cover, maar dat hebben ze zeker heel goed gedaan.
33. Like Me - Jake Miller
Deze ontdekte ik gisteren pas, dus misschien dat die volgende maand ook nog wel in de April Playlist zit. Maar ik vind dit gewoon een heel leuk positief nummer, waar ik graag even voor op de repeat knop druk :).

Wat heb jij zoal geluisterd afgelopen maand?
Love,
Me
Bronnen: 8Tracks, Souncloud

No comments:

Post a Comment