1112013

Hello
Het is weer november! En november is één van mijn meest favoriete maanden van het jaar (het zijn er 2 ongeveer). Nieuwsgierig waarom? Lees verder.

1. Natuurlijk heel belangrijk omdat ik in november jarig ben!!! 23 november zet het in je agenda :)
2. Sinterklaas, oké ik moet eerlijk zijn ik ben heel dat gezeur over zwarte piet zat (ik kies geen kant btw) maar toch even goed nieuws want (ook al vier ik het niet meer) sinterklaas komt in november weer aan :)
3. Nieuwe films! November is altijd de maand dat er heel veel nieuwe films uitkomen. Zet ook maar vast in je agenda 20 november Catching Fire en nog tientallen andere films.
4. Alle optredens die worden gegeven in Nederland, oké ik ga misschien niet zo vaak naar concerten maar wat ik altijd hoor is dat de meeste artiesten in november optreden in NL (ieder geval dit jaar). Zo weet ik dat Tom Odell komt, Thirty Seconds to Mars en zo kan ik nog wel even doorgaan. O en zelf ga ik trouwens nog naar het Songbird Festival!
5. Verjaardagen, ik weet het niet hoe het bij jou zit maar heel veel mensen uit mijn omgeving zijn in november jarig! En dat betekent cadeautjes geven, dat is een van de dingen waar ik ontzettend blij van wordt :)
6. Geen sneeuw! Oké deze klinkt misschien een beetje nutteloos en misschien moet ik ook niet te veel zeggen (dadelijk gaat het nog sneeuwen) maar ik ben niet zo'n hele grootte fan van sneeuw, met uitzondering dan met kerstmis (maar ja dan sneeuwt het nooit...)
7. Movember! Waar mannen een snor laten staan om geld op te halen voor prostaatkanker en teelbalkanker en dat is natuurlijk heel erg belangrijk ook omdat het zo in de aandacht komt en het niet wordt weggestopt, zoals met veel dingen.
8. MTV EMA's, dit jaar zijn ze in Nederland de MTV European Music Awards. 10 november 2013 (over 9 dagen!) zijn de meest grote artiesten te vinden in Amsterdam (denk Katy Perry, Miley Cyres do I have to say more?). Ik kijk er echt heel erg naar uit ook al ben ik er niet bij ga ik toch lekker voor de tv zitten en kijken naar hoe ons kleine kikkerlandje zichzelf presenteert. 
9. Truien en dikke vesten! Omdat de temperatuur weer gaat dalen (niet iets om heel enthousiast over te zijn) kunnen we weer dikke truien en vesten aan gaan doen!! Wat er ook zo fijn aan is is dat je het zo makkelijk kan combineren :)
10. Nieuw begin! Oktober was voor mij een best heftige maand en ik hoop dat november een soort van 'nieuw' begin is en dat het allemaal wat vrolijker en rustiger wordt.
 
Waarom houd jij van november? Of waar kijk je heel erg naar uit deze november?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment