23112013

Video's

Heel veel mensen bezoeken dagelijks Youtube en er zijn dan ook ontzettend veel video's te vinden. Ik moet toegeven dat ik ook wel elke dag een bezoekje breng aan Youtube. En zodat jullie misschien weer wat nieuws ontdekken zet ik wat nieuwe favoriete video's van mij op een rijtje.
So cute | Youtube

Ik lees aardig wat blogs en volg daaronder ook Beautygloss, laatst zag ik dit filmpje voorbij komen en ik werd helemaal enthousiast! Heb alleen nog geen tijd gehad om het uit te proberen maar heb alvast wel een bus haarmousse in huis gehaald!

Oké dit vind je vast heel erg raar, maar ik zag laatst een vine van Nash Grier waar dit liedje in voorbij kwam. Ik zocht het op en werd er eigenlijk weer helemaal vrolijk van, leuke herinneringen!


 Dit filmpje ontdekte ik doordat iemand het op Facebook had gedeeld en ik vind het echt heel goed!

Misschien weten jullie dit al maar het is vandaag One Direction Day (op mijn 16e verjaardag!). Weet niet of ik er blij mee moet zijn dat het op mijn verjaardag is haha. Maar goed toen ik dit artikel schreef was het nog niet begonnen maar stiekem ben ik best wel nieuwsgierig!


 Ik ben dol op grappen uithalen en kan er ook zeker wel om lachen (als het niet te erg is natuurlijk) en deze terug pak grap vond ik echt geniaal!

Als jullie het nog niet ontdekt hebben ben ik sinds kort een beetje fan van Nash Grier geworden! En dit is zijn eerste Youtube video! (Gisteren geüpload).

En wat kijk jij zoal op Youtube?
Love,
Me
Bron: Youtube

No comments:

Post a Comment