5112013

Dream Shoes



Ik was een beetje op Net-A-Porter aan het kijken bij de nieuwe kleding en toen zag ik deze prachtige schoenen van Dolce & Gabbana erbij staan. En wat zijn ze toch mooi! Vind je ook niet? Het prijskaartje is alleen minder mooi...
€1450,- moet je neerleggen om deze schoenen in je kast te kunnen zetten. Oké je kan natuurlijk ook niets anders verwachten van zo'n groot merk maar toch blijft het jammer.
Waarschijnlijk als ik ze zou hebben dan zou ik ze niet eens aan durven doen! Ik zou bang zijn dat ze vies worden of dat er iets afgaat van de kraaltjes.
Maar ik kan gelukkig wel gewoon gratis naar het plaatje kijken en me bedenken hoe het is om erop te lopen (niet zo heel makkelijk denk ik)...
 
Even wat informatie als je wel van plan bent om ze te kopen...:
Gehele naam: Embellished ayers-trimmed embroidered pumps
Prijs: €1.450
Merk: Dolce & Gabbana
Hoogte: 11 centimeters (110 mm/4.5 inches)
Hier te vinden.
 
Dolce & Gabbana Dolce & Gabbana 
Dolce & Gabbana  close upDolce & Gabbana  front
 
Heb jij ook een paar schoenen die je zo ontzettend mooi vindt maar een beetje buiten je budget liggen?
Love,
Me
Bron: Net-A-Porter

No comments:

Post a Comment