2112013

The Basics

Heel veel mensen hebben het erover dat je dit en dat in je kast moet hebben om een goede basis te hebben, ze hebben misschien wel een goed punt. Want toen ik in mijn kledingkast ging kijken kwam ik erachter dat mijn basics alleen de zwarte blazer was... En nu heb ik dus een wit T-shirt (ik heb bijna geen T-shirts!) aangeschaft, waar ik super blij mee ben (komt ook deels door dit filmpje).
Dus hier komen ze toch weer voorbij de basics en een paar leuke outfit ideeën erbij :)
x

Maar vergeet vooral niet dat je aan de basics je eigen draai moet geven, misschien is een roze blazer voor jou iets wat je altijd kan aantrekken, of draag je liever boyfriend jeans dan een skinny, het kan allemaal! Het gaat er maar om dat je daar de rest van je garderobe om heen kan bouwen en het met zo veel mogelijk kan combineren.
The Basics
1. The Little Black Dress
2. (wit) T-shirt
3. (zwarte) blazer
4. (witte) blouse
5. Jeans
6. ballerina's of andere platte schoenen

 
 How To Style it?
 
 
The Important Meeting


The Easy Going

 
 
 
 
 Het is dus duidelijk dat je bijna al deze items met elkaar kan stijlen maar het wat leuker maakt als je iets wat opvallender is erbij draagt. Ik heb nu maar 2 voorbeelden gegeven maar je kan er nog zo ontzettend veel maken, daarom zijn basics zo handig om in je kast te hebben liggen!

Wat is jou favoriete basic?
Love,
Me
Bron: Weheartit

No comments:

Post a Comment