17112013

Beauty Products I can't live without

We hebben allemaal onze routines met bepaalde producten. Producten waar we liever niet zonder gaan, als is het maar een shampoo je kan er niet zonder mee. Ik moet zeggen dat ik niet echt specifiek favoriete producten heb van een bepaald merk maar als ik zo ga kijken kan ik er toch wel 5 voor je opnoemen. Nieuwsgierig? Lees verder!
true

1. Dove silky nourishment body cream
Zeker nu het winter aan het worden is heb ik een goede bodylotion/crème/butter nodig om te zorgen dat mijn huid niet uitdroogt. Eerst had ik er een van mijn moeder gepakt maar dit had ze al snel weer teruggenomen maar er stond ook nog een nieuwe pot dus heb ik deze maar gepakt. Hij is heel fijn en trekt best snel in (voor mij is dit altijd een groot probleem want het duurt meestal zó ontzettend lang).
Kost ongeveer €4,60 (300 ml)
 
2. NYC cover stick Naturel (783A)
Dit vind ik zelf een hele fijne concealer en gebruik hem echt elke dag. Hij bedekt gewoon goed en matteert (heel belangrijk!). En dan is die ook nog eens helemaal niet duur!
Kost ongeveer €2,49 (2,2 g)
 
3. beau reinigingsmelk milde reiniging extra mild
Als je make-up draagt moet je het er natuurlijk altijd afhalen (lijkt me logisch). En deze reinigingsmelk heb ik ooit bij de Jumbo gekocht want de mijne was op en ik had het snel nodig dus kocht ik hem maar. En hij werkt gewoon goed en haalt je make-up er goed af, irriteert niet bij de ogen (tenzij je heel erg gaat wrijven natuurlijk!).
Ik kon de prijs nergens vinden (heb hem ook al een tijdje), maar hij was niet duur hooguit 2 euro denk ik.
 
4. Garnier Roll-on eyes
Ik heb donkere kringen en ik slaap ook weer niet zo super veel dus besloot ik een tijdje geleden maar de Garnier eyeroller aan te schaffen. Eigenlijk zie ik niet of het werkt of niet want dat vind ik nogal moeilijk om te kunnen zien maar ik voel vaak wel dat als ik het op heb dat het mijn oogleden 'voedt'.
Kost ongeveer €15,95 (15 ml)
 
5. Lady gaga - Fame
 Dit is echt mijn favoriete parfum aller tijde (nou ja tot nu toe dan!). Hij ruikt zo lekker en ik ben al aan het tweede flesje toe, maar omdat ook deze al bijna op is spuit ik hem bijna nooit meer op. Ik wil hem namelijk niet opmaken! Maar voor speciale gelegenheden spuit ik hem toch op, ook op dagen dat ik even een boost nodig heb :).
Kost ongeveer €24,00 (30 ml)

 
Zonder welke beautyproducten kun jij echt niet?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment