6112013

(Weird) Habbits

Ik heb best wel wat rare gewoontes moet ik toegeven, sommige raarder dan de andere. En dus zet ik er voor jullie 30 op een rijtje.
wonderland hipster

1. Ik doe sommige dingen uit principe niet, zo heb ik mezelf ooit voorgehouden nooit Vans te kopen (grotendeels ook omdat ze mijn voeten nog maar eens 10 keer groter maken...) en tot nu toe staat er geen paar in mijn kast (hetzelfde verhaal met UGGs).
2. Als ik mijn hond zie verhef ik mijn stem en ga ik op een baby stemmetje praten tegen haar.
3. Zakken chips naar binnen proppen doe ik graag, ik zet het expres in een wat onsmakelijke zin zodat ik eindelijk door heb dat dit ontzettend ongezond is.
4. Ik ben nogal bijgelovig en als iemand zegt of ikzelf dat het zachter is gaan regenen moet hij/zij/ik altijd afkloppen en nee niet meer dan 2 keer want dan maak je het weer ongedaan, ja ik ben een echte rare vogel.
5. Tijdschriften eerst doorbladeren, als iets me heel interessant lijkt het lezen en dan van voor af aan helemaal beginnen met lezen tot het laatste woord.
6. Blijven eten ook al heb ik geen honger meer (maar het is zo lekker!).
7. Ik stel graag rare vragen aan mijn vrienden, dat ze me dan raar aankijken neem ik dan voor lief en meestal geven ze nog serieus antwoord ook. Lees dit artikel maar dat ik in juni heb geschreven met 50 vragen.
8. De meest rare uitjes plannen gewoon uit spontaniteit en het leuke is dan nog als ze ook echt gaan gebeuren!
9. Ik geef altijd commentaar op reclames en tv-programma's en volgens mij zijn de mensen die waarmee ik dan tv kijk er niet erg blij mee.
10. Als ik iets nieuws heb draag/gebruik ik het altijd voor minimaal 2 dagen zo vaak mogelijk en daarna blijft het over het algemeen een beetje liggen...
11. Ik ben dol op felgekleurde schoenen, maar niet bij mij.
12. Goede tijden slechte tijden toch kijken ook al is het nogal afgezaagd en ik dat zelf ook weet.
13. Als ik een dag thuis zit meteen mijn harem/joggingbroek met een sweater aandoen.
14. Het grappig vinden als mijn beste vriendin sjans heeft ;)
15. Ik eet bijna elke dag hetzelfde (haha ook niet heel gezond zeggen ze) en ben het nog niet zat. Ik drink zelfs al 4 jaar bijna elke dag hetzelfde drinken (Crystal Clear) en het smaakt nog precies hetzelfde als de eerste keer :)
16. Totaal geen beslissingen kunnen nemen! En dan heel lang spijt hebben als ik de verkeerde keuze heb gemaakt..
17. Wel allemaal beautyblogs lezen en filmpjes kijken maar er eigenlijk niets mee doen, ja ik heb er gewoon geen tijd voor.
18. Overal foto's van maken! En nu denk je dat doe ik ook maar geloof me het is echt niet normaal. Zo ging ik dan in de zomervakantie met mijn andere beste vriendin naar Parijs en ik zei dat ik overal foto's van maakte en ze gaf toe dat ze dat ook deed, totdat we op de boot zaten en ik echt elke seconde een foto maakte toen zei ze dat ik wel heel erg veel foto's maak.
19. Ik heb totaal geen richtingsgevoel dus als je me vraagt links of rechts is mijn antwoord standaard rechts.
20. Een outfit klaarleggen voor de volgende dag en dan toch de volgende dag iets heel anders aan doen (en in de stress zitten!).
21. Ik vermeng Nederlands en Engels heel veel, mensen vragen me ook wel eens waarom ik altijd thank you zeg in plaats van dank je wel. Maar de laatste tijd gaat het veel beter en probeer ik sowieso mijn Nederlands te verbeteren qua spelling.
22. Sieraden kopen en ze nooit dragen...
23. Ik probeer altijd tegen iedereen hoi of hallo te zeggen, gewoon uit beleefdheid!
24. Mensen verbeteren, ja sorry zo een ben ik er.
25. Mensen die uit een ander land komen en een andere taal proberen te spreken altijd zeggen dat je ze niet verstaat, ja sorry ik weet niet wat K-now is :P
26. Liedjes in mijn afspeellijst hebben staan die ik toch altijd oversla maar gewoon geen zin heb om ze te verwijderen.
27. Heel hard meezingen en als iemand dan zegt dat ze je hoorde zingen het ontkennen, dat was de radio.
28. Zeggen dat ik wat serieuzer moet sporten maar het toch niet doen...
29. Je haar vast doen en dan uiteindelijk toch weer los doen.
30. Altijd als ik ergens aankom borstel ik mijn haar.
 
Kun je je herkennen in een paar gewoontes van mij?
Love,
Me
Bron: We Heart It
 

No comments:

Post a Comment