8112013

10 Things I Hate </3

We hebben allemaal dingen die we leuk vinden en dingen die we iets minder leuk vinden (lees: een hekel aan hebben). Vandaag zet ik 10 van mijn irritaties op een rijtje voor jullie en volgende week gaan we iets positiever doen en post ik een lijstje met 10 dingen waar ik van houd.
Queen of Reem.

Onthoud dit is persoonlijke smaak en voel je echt niet aangesproken als ik iets zeg waar jij het idee hebt dat het over jou gaat, want geloof me het gaat meestal wel om het stereotype en grote kans dat jij dat niet bent!
 
1. Regen als je net ergens naar toe moet!
De regen weet altijd mij net te grazen te nemen (dat idee heb ik tenminste) en het begint altijd te plenzen net voordat ik weg moet. En dan komt er toch wel een beetje stress op? Want hoe moet ik er nu naartoe? Gelukkig komt het altijd goed en smelt je niet van een beetje regen (pffw...).
 
2. Nep-gebruinde mensen
En dan heb ik het niet over de mensen die van zichzelf bruin zijn of snel bruin worden in de zon maar over mensen die té vaak onder de zonnebank gaan of naar de tanning salon. Ver-shrik-ke-lijk! Maar nog het ergste is als ze in de winter ook dat nep kleurtje hebben, bah! Schaam je zou ik zeggen :P Ik moet ook wel toegeven dat ik ontzettend bleek ben en misschien ook wel graag ietsje bruiner wil worden als de zon tevoorschijn komt (in plaats van het gewoonlijke rood worden) maar daarvoor ga ik echt niet naar de tanning salon of een hele dag onder de zonnebank liggen.
 
3. Nepnagels!
Ik vind lange nagels wel mooi maar niet zó lang en natuurlijk zijn er ook korte (gelukkig) en daar heb ik ook niets tegen (geloof me ik heb ze zelf ook liggen). Maar je hebt van die ontzettend lange nepnagels waarbij je je gaat afvragen hoe iemand daar bijvoorbeeld een broodje mee kan smeren (ik zeg maar wat).
 
Tiffany inspired almond nail art
Geef nou toe vind je dit echt mooi?
 
4. "Frenemies"
Van die meiden/vrouwen die op het ene moment aardig tegen je doen (meestal als ze iets van je willen) en nog geen minuut later je totaal negeren. Ik ga mezelf dan altijd afvragen of er iets met mij is, maar dan bedenk dat het toch echt die persoon is en niet ik (gelukkig!). Dan heb ik liever dat je altijd niets tegen mij zegt (hooguit hoi) dan dat ik moet gaan kijken of je in een 'goede' of 'slechte' bui bent.
 
5. Stress
Jammer genoeg heb ik hier nogal eens last van. Want als er ook maar iets is waar ik goed in ben is het wel uitstellen en dat zorgt natuurlijk weer voor stress, maar ik krijg ook stress door het weer (zie puntje 1.). En nog erger ik krijg zelfs stress door het niet kunnen maken van keuzes (die ik dan weer uitstel). En als ik dan gestrest ben kun je me echt maar beter niet tegen komen!
 
6. Mensen die schelden met ziektes
Kijk, ik scheld ook en ook niet met de fraaiste woorden daar ben ik (jammer genoeg) van op de hoogte maar als mensen met ziektes gaan schelden vind ik dat je toch net een stapje te ver gaat. Het is zelfs zo dat er eigenlijk alleen maar in Nederland wordt gescholden met ziektes in andere landen vinden ze dat juist heel erg raar.
 
Anna -Störd och operfekt men fortfarande ung | via Tumblr
 
7. Langzame apparaten
Bijvoorbeeld als mijn laptop/mobiel/tablet niet doet wat ik wil. Ja dan kan ik echt pissig worden... Gelukkig werkt het dan meestal wel weer binnen 10 minuten maar ik heb wel eens meegemaakt dat het niet zo goed afliep (voor de laptop in dit geval) en dan zit je daar wel weer mee.
 
8. Reclames (op Youtube)
Heb je eindelijk dat filmpje gevonden of dat liedje krijg je zo'n stomme reclame! Kijk ik begrijp waarom ze het doen anders verdienen ze er natuurlijk niet aan, maar ik lijdt er wel onder! :P
 
9. Als mensen zeggen dat je chagrijnig bent
Ken je dat, je bent een beetje humeurig of zegt iets maar het komt er net verkeerd uit en dat iemand dan zegt dat je chagrijnig bent terwijl je dat niet was maar wel werd doordat diegene dat zei (snap je het nog?). Hier word ik dus zogezegd heel chagrijnig van.
 
Overthinking ✝
 
10. Onzekerheid
Ik ben best wel onzeker en dat vind ik verschrikkelijk want ik ken mezelf en mijn karaktertrekken en die zijn juist totaal niet verlegen of stil. Maar als ik dan met iemand in gesprek ben die ik niet goed ken of gewoon helemaal niet klap ik (jammer genoeg) dicht! En dat vind ik zo stom. Iemand goede tips om hier overheen te komen?
 
Nu ik dit zo schrijf kan ik nog wel 10 dingen bedenken haha! Denk nu niet dat ik allemaal maar slechte dingen zie, want volgende week lees je de 10 dingen die ik wel leuk vind.
 
Waar heb jij een absolute hekel aan?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment