12112013

5x Covers

Nee geen magazine covers, maar muziek covers. We kennen ze allemaal wel, bekende mensen doen het maar ook onbekende en niet alle resultaten zijn evengoed maar door sommige word je toch echt van je stoel geblazen! Hier 5 covers die ikzelf heel mooi/leuk etc. vind.
 Marie ♥
 
1. Mine - Glee
Oké misschien ben je niet zo van Glee (ik wel!) maar je moet toch echt toegeven dat deze cover van Mine van Taylor Swift ontzettend mooi is (beter als het origineel kan ik wel zeggen. Sorry, Taylor!)

Het origineel kun je hier beluisteren.

2. Somebody That I Used To Know - Walk Off The Earth
Ken je hem nog? Haha deze hebben we een tijdje geleden helemaal kapot gedraaid en ik moet toegeven dat als ik hem nu hoor het echt niet zo is dat ik het afzet (omdat ik hem al te vaak gehoord heb) want het is gewoon een mooi liedje. En deze cover is wel heel speciaal:

Het origineel kun je hier beluisteren, als je hem niet zat bent natuurlijk!

3. Wrecking Ball - Haim
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze hoorde voor het origineel van Miley Cyrus. Er is veel ophef over Miley de laatste tijd maar sinds ik haar in haar documentaire Miley: Te Movement hoorde zeggen dat Madonna, Britney Spears en iedereen ook dingen hebben gedaan waar zoveel ophef over ontstond en er alleen maar beter op zijn geworden begrijp ik haar beter. En geef nou toe als je naar de lyrics van dit liedje luistert moet je toegeven dat het een echt heel gevoelig lied is. En Haim is gewoon heel goed! :)

Het origineel kun je hier beluisteren.

4. That Girl - The Vamps
Deze cover heb ik niet specifiek gekozen (eigenlijk wilde ik eerst Taylor Swift kiezen maar ik had haar al een keer...), maar meer vanwege de coverband The Vamps.

Het origineel kun je hier beluisteren.

5. Radioactive - Imagine Dragons
De Imagine Dragons worden de laatste tijd steeds bekender zeker met hun On Top Of The World. Daarvoor hadden ze een song genaamd Radioactive en daar heb ik deze cover van gevonden die ik toch nét ietsje mooier vind (iets gevoeliger :$). En daarbij ben ik dol op akoestische optredens.

Het origineel kun je hier beluisteren.

Wat is jou favoriete cover?
Love,
Me
Bronnen: Youtube & We Heart It

No comments:

Post a Comment