15112013

10 Things I Love <3

Vorige week postte ik een post met 10 dingen waar ik een hekel aan heb en om wat vrolijker te zijn vandaag :) een post met 10 dingen waar ik van houd. Lees verder voor de lijst.
Alívio Imediato

Eigenlijk zijn 10 dingen veel te weinig maar ik zal het proberen :P
 
1. Tijdschriften
Als je iemand bij een supermarkt of andere zaak waar ze tijdschriften verkopen iemand ziet afrekenen met op zijn minst 2 tijdschriften dan kan het best dat je mij tegenkomt! Ik lees namelijk heel veel tijdschriften jammer genoeg wordt het een beetje een dure 'hobby' dus lukt het me niet om elke maand een nieuw nummer te halen :(.
 
2. Foto's maken
Ik ga niet zeggen dat ik nou zo'n goede fotografe ben en echt heel serieus foto's maak, maar ik maak wel heel vaak en van veel dingen foto's. Waarschijnlijk met het idee dat ik niets wil vergeten (dat is nogal een eigenschap van mij namelijk). Dus staan mijn laptop, tablet en telefoon ook helemaal vol met foto's van alles en nog wat!
 
3. Slapen
Dit klinkt zo lui, maar stiekem doe ik het toch wel graag. Al lig ik maar in mijn bed zonder te slapen. Het geeft me gewoon wat rust en minder zorgen. Niet voor niets dat ik dan ook op dagen dat ik vrij ben in bed op mijn tablet blogs aan het lezen ben en trailers van nieuwe films aan het kijken ben (de wekker gaat om 10 uur en om 12 uur ben ik zo ongeveer 'klaar'...).
 
alina may
 
4. Vrienden & Familie
Deze ligt natuurlijk heel erg voor de hand en ik ben heel erg blij met mijn vrienden en familie ook al zijn ze soms verre van normaal :P.
 
5. Boeken, Films & tv-series
Dat is samengevat een groot deel wat ik in mijn vrije tijd doe. Boeken lezen, films kijken en (tv-)series kijken. Wat ik dan ook altijd doe als ik een boek vast heb is met mijn vinger langs een hoek van het boek strijken zodat al de bladzijde langs gaan en je zo'n leuk geritsel geluid hoort (telkens als ik dit probeer uit te leggen aan iemand snappen ze het niet dus ik hoop dat je het snapt, maar zo niet ach ja).
 
6. Mijn spulletjes
Eigenlijk is het oneerlijk om te praten over spulletjes aangezien het nogal was is... En met mijn spullen bedoel ik gewoon alles dat van mij is, want ik heb het niet zonder reden. En kan waarschijnlijk ook niet zonder ze.
 
Gods vs Titans
 
7. Blogs
Ja, blogs lezen doe ik heel erg vaak. En vind ik ook ontzettend leuk! En dan lees ik niet een specifieke soort blog maar gewoon van alles bij elkaar om een beetje te variëren.
 
8. Speciale geuren en geluidjes
Ik heb van die bepaalde dingen dat als ik ze ruik of hoor er meteen een herinnering in mijn hoofd schiet en dat vind ik altijd heel mooi. Dit heeft iedereen natuurlijk. Maar ook bepaalde geluidjes die mij gewoon heel erg aanspreken (ja het wordt steeds raarder en raarder haha). Moeilijk uit te leggen maar misschien heb je hier ook wel last van :)
 
9. Muziek
Ik vind stiltes niet heel erg, maar toch staat er bij mij altijd muziek op, omdat het anders toch wel heel erg stil is. Meestal luister ik naar de radio (3fm) maar ook vaak via Spotify, Youtube en de muziek die op mijn mobiel staat. Stel je nou eens voor dat er geen muziek bestond, dan zou alles toch ineens een stuk leger zijn vind je ook niet?
 
Lights on the way | via Tumblr
 
10. Kleding
Ik houd van kleding! Geweldig wat kleding allemaal kan doen en ik vind het dan ook leuk om webshops af te struinen gewoon om te kijken wat ze hebben. En kleding ja moet ik dit eigenlijk uitleggen?
 
Kan ik er nog meer bijzetten? Haha
Waar houd jij heel erg van?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment