4112013

Mijn week...

Week 44

Goeiemiddag allemaal! Weer een week voorbij gegaan. Nieuwsgierig naar wat ik allemaal heb gedaan? Lees verder.
 
Maandag had ik 's ochtends even tijd om een tijdschrift te lezen en toen las ik dit stukje in de Glamour wat ik eerlijk gezegd toch wel een beetje vreemd vond... / Diezelfde dag heb ik ook nog een nieuwe conditioner gehaald want de mijne is bijna op en ik heb eerlijk gezegd maar heel snel een gekozen want ik had heel weinig tijd maar tot nu toe ben ik er tevreden mee (Action, €1,79).


Dinsdag had ik ontzettend veel te doen (nu nog steeds eigenlijk) / maar ik kreeg ook de H&M folder binnen en dat maakte het toch weer een beetje goed :)

Woensdag had ik eigenlijk heel de ochtend vrij maar omdat ik het zo druk had ben ik toch maar vroeg opgestaan en gelukkig is het allemaal gelukt! Maar wel jammer van het niet kunnen uitslapen / Kan je je de ring nog herinneren van vorige week? Nou ik ben heb dus woensdag kwijt geraakt... En dat vind ik echt niet leuk want ik begon er al van 'te houden', de dagen daarna voelde ik hem zelfs zitten terwijl ik hem al niet meer had (moet je nagaan hoe erg ik er al aan gewend was!).
 
Donderdag ging ik mijn tijdschriftenverzameling van de Vogue en de Elle even wat opruimen en de bovenste twee zijn het resultaat, al moet ik eerlijk toegeven dat er nu al wel een heleboel rommel bij ligt... / De stapel voor het opruimen
 
Vrijdag Ja ook ik maak wel eens een selfie / En weer een nieuwe aflevering van Reign gekeken.
 
 
Zaterdag ging ik wat swatches maken. Waarom? Nou omdat van al dat lezen van beautyblogs en al die swatches die voorbijkomen krijg je gewoon zin om het zelf ook uit te testen :)
Boven: Yves Roucher Pastel Cream Eyeshadow
Onder: Rituals Satin, long-lasting lipstick (7105)
Rituals Satin, long-lasting lipstick (7166)
Etos Liquid Lipstick
 
 
Zondag was ik mijn haarspulletjes een beetje aan uit uitzoeken en toen vond ik dit oude Spongebob haarspeldje van 'vroeger', schattig hè? / En ik besloot ook eens een kijkje te nemen op Ebay (wat ik echt nog nooit had gedaan) omdat mensen het er heel vaak over hebben dat ze weer iets hebben gekocht op Ebay en toen werd ik wel nieuwsgierig en ik moet toegeven dat ik nog niet zo heel veel leuks heb gevonden (ook nog niet echt gezocht) ik wel blij word van de prijzen van o.a. de kleding!

Song of the week

 
 En wat heb jij afgelopen week gedaan?
Love,
Me
Bron: Youtube

No comments:

Post a Comment