25112013

Why?

Misschien heb je al wel gemerkt dat er vandaag geen Mijn week... is online gekomen, dat komt eigenlijk gewoon omdat ik nog geen tijd heb gehad om het te schrijven. Meestal schrijf ik dit naar het weekend maar omdat ik het dit weekend ontzettend druk heb gehad (komend weekend eigenlijk ook), schuif ik het naar volgende week. En wordt het dus een Mijn weken... 
Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden. Morgen komt er gewoon een artikel online maar het kan dat het de komende tijd er een dagje wordt overgeslagen. Dat komt dus gewoon door mijn drukke schema. 
Ik kan al wel vast vertellen wat ik afgelopen weekend gedaan heb en dat zijn namelijk twee dingen! Zaterdag ben ik namelijk naar Vintage per kilo geweest waar je kleding per kilo afrekent en je voor elke kilo 15 euro betaalt. Foto's heb ik er niet van want mijn mobiel zat in mijn tas en die moest je inleveren. 
En zondag ben ik voor mijn verjaardag (wat zaterdag was) naar het Songbird Festival gegaan. Wat echt héél erg leuk was. Hier heb ik wel foto's van (een heleboel zelfs!). En over deze dingen zal ik allemaal nog veel meer vertellen, in een speciaal artikel. 
Aankomend weekend ga ik waarschijnlijk ook nog naar Catching Fire die nu (eindelijk!) in de bioscoop draait, en ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar super goede reacties gehoord. Niemand is er negatief over en ze zeggen zelfs dat het beter is dan het eerste deel. Ik kijk er dus héél erg naar uit om naar toe te gaan. 

Gisteren is er trouwens ook geen artikel online gekomen met de reden dat ik het gewoon nog niet geschreven had en ik die dag zelf naar het Songbird Festival was. 
Druk! Druk! Druk! Dus zoals je merkt. Het is ook allemaal zoveel, bloggen, school, leuke dingen doen. Ik hoop heel erg dat jullie dit begrijpen en het me vergeven als ik soms een dagje over sla met een artikel. 
:)

Love,
Me 

No comments:

Post a Comment