11112013

Mijn week...

Vandaag is het alweer 11 november (11e van de 11e haha). En er is weer een week voorbij, niet heel veel spetterends voor mij gebeurd maar ik kan het moeilijk een weekje overslaan :P


Maandag heb ik mijn boek uitgelezen (Dinsdag, Elvis Peeters) voor een schoolopdracht. Het was geen heel erg boek om te moeten lezen :) / En ook zat ik voor het eerst wat op net-a-porter te kijken, ik durfde me er namelijk nooit aan te wagen omdat ik bang was dat ik verliefd zou worden op iets wat ik toch nooit zou kunnen kopen, en wat had ik toen gelijk want wat ben ik verliefd geworden op een paar schoenen! Ik heb er zelfs nog een artikeltje over geschreven!
 
Dinsdag heb ik heel de avond mijn zonnebril op gehad omdat ik gewoon dacht, waarom niet? Het kwam vooral door een artikel dat ik op Styleguide had gelezen dat me enthousiast maakte :) / En door de zonnebril dacht ik ook weer terug aan afgelopen zomervakantie toen ik in Parijs was (en natuurlijk veel gebruik heb maakt van mijn zonnebril) en daar had ik een boekje gekocht genaamd Paris Toujours... met allemaal hele mooie foto's van Parijs. Dus daar ging ik even lekker in bladeren en terugdenken aan Parijs...
 
Woensdag was ik wat aan het foto editen / en dit was het resultaat! Wat vind je ervan?
 
Donderdag (dacht ik tenminste) kreeg ik de H&M Party folder binnen en dat vind ik zo leuk om te kijken! En toen bedacht ik me ineens dat ik nog een soort van gouden croptop had liggen van Primark wat ook wel heel erg feestachtig is / Hier zie je de top iets beter.
 
Vrijdag zat ik wat met licht te klooien, haha. Iemand zei ooit tegen me dat tegenlicht echt funest is voor een foto maar ik vind het juist wel mooi.. Wat vind jij?
Mijn lamp / en mijn hand haha, het gaat hier niet om de hand maar het licht (bij de 2e had ik dan ook mijn flits aanstaan).
 
Zaterdag was ik druk bezig met artikelen bedenken voor mijn blog en dit zijn twee ideeën waar ik waarschijnlijk binnenkort nog wel iets leuks mee ga doen... Oeh spannend! :P
Ook ben ik nog uit eten geweest voor mijn moeders verjaardag en ik heb mezelf echt rond gegeten dus dat wordt misschien toch even een tandje bijzetten met sporten (bleh..).
 
Zondag (gisteren) vond ik het toch wel nodig om mijn ontzettend volle bureau even te gaan opruimen dit zijn de voor foto's en volgende week zal ik jullie de na foto's laten zien (want ik ben nog niet helemaal klaar, oeps...). Want wat een bende was dat! Ik vraag me alleen af hoe lang het nog duurt voor het weer zo'n bende is (ik hoop heel lang). O trouwens de eerste foto heb ik bewerkt als je het nog niet door had, met een effectje van Pixlr-O-Matic waar een spelletje over de foto heen staat, ik vond het wel grappig en de tweede foto is een beetje van een slechte kwaliteit, sorry daarvoor! 
 
Song of the week
 
 
Wat heb jij afgelopen week gedaan? En ga je komende week doen?
Love,
Me
Bron: Youtube

No comments:

Post a Comment