18112013

Mijn week...

Weer een weekje voorbij met van alles en nog wat.. Nieuwsgierig? Lees verder!
Maandag had ik het idee om toch maar eens mijn handschoenen uit de kast te halen omdat het toch wel wat kouder aan het worden is, alleen wilde ik nog niet mijn warmste handschoenen aandoen dus draag ik voor nu witte handschoenen die natuurlijk heel goed contrasteren met mijn zwarte jas... / Omdat ik zondag avond nog niet heel veel tijd had gehad om de hele EMA's te kijken, ontdekte ik maandag toen ik de tv aanzette dat er een herhaling bezig was dus toen heb ik die nog even gekeken :)

Dinsdag was ik lekker thuis voor het middageten dus heb ik tosti's gemaakt (alleen kaas) met een lekker glas cola erbij / en om het toch een beetje te compenseren moest ik natuurlijk wel mijn dagelijkse work out houden, op deze foto was ik pas net begonnen met sit ups...

Woensdag was ik druk bezig met het maken van een filmpje voor een artikel dat ik aan het schrijven ben (wat nogal wat tijd kost) waarin ik 4 verschillende mascara's vergelijk op van allerlei punten. Ik moet het artikel zelf nog schrijven en weet ook nog niet wanneer ik het online ga zetten maar het bijpassende filmpje heb ik al gemaakt! Kijk hieronder voor een klein stukje uit het filmpje...
Op de eerste foto zie je de mascara's op een rijtje / het editen / nogmaals het editen / en een foto van het stukje dat de eerste mascara net tevoorschijn komt want als je goed kijkt zie je dat het maar een stukje doorschijnend is, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
 
Donderdag was ik nogal afgeleid tijdens het leren door filmpjes (voornamelijk Vines) te kijken o.a. van Jerome Jarre, Nash Grier en Bo Burnham. En ja het was toen eigenlijk ook wel goed dat die de pagina niet vond want toen ging ik eindelijk verder met leren! / Dit is Nash Grier, kijk zijn super blauwe ogen!!

Vrijdag een normaal ontbijtje zoals altijd bestaande uit cornflakes en melk. / Ik had weer eens een impulsief idee (wat ik ook ga uitvoeren) en hier later misschien wel meer over, en ja het heeft met vintage te maken. Zaterdag (mijn verjaardag!) ga ik er naar toe en ik zal proberen zo veel mogelijk foto's te maken en er een verslag van te maken!


 Vrijdag heb ik lekker geshopt! En ik heb van alles gekocht. Ook dingen die hier niet op de foto staan maar dat was omdat dat een cadeau was. En het was echt een supervet cadeau van de Xenos, het was namelijk zo'n grote pantoffel waar je dan met 2 voeten in moet en hij was in de vorm van een pandabeer (€10,-)!!! Ik heb er jammer genoeg geen foto van trouwens...
Oké de prijzen dan maar voor je op een rijtje:
Plaatje 1:
- Fladder blazer V&D - €25,- (afgeprijsd)
- Haarelastiekjes van de H&M - €1,95
- Catrice cosmetics cover stick van de Kruidvat - €2,99 (alleen hij is er nu al een keer uitgevallen, hoogstwaarschijnlijk omdat ik hem helemaal had opengedraaid (geen idee waarom, vind ik gewoon leuk om te doen...) maar nu is die dus al gebroken...)
- Catrice NailLacquer 45 Kitch Me If You Can van de Kruidvat - €2,99
- Catrice cosmetics allround Concealer van de Kruidvat - €3,59
 
 Plaatje 2 (wat ik nog niet eerder genoemd heb):
- HEMA roterende stempel - €2,50
Ik heb surprise binnenkort en had deze dingen ervoor gekocht:
- HEMA armbandje (schoencadeautje) - €1,-
- HEMA 8 mini bellenblaas (schoencadeautje) - €1,-
- HEMA 3 hobbydoosjes - €2,50
Ik was van plan om een kikker na te maken (grapje tussen die persoon en mij), maar nu hebben we dus besloten om geen surprise meer te doen maar alleen cadeautjes... Maar nu houd ik de doosjes gewoon voor mezelf :)
 
Ik heb er ook nog een filmpje van gemaakt:


Zaterdag was ik de Fashionista aan het lezen en zag ik bij de horoscoop dat Miley Cyrus op dezelfde dag jarig is als mij! Ze is alleen wel ietsjes ouder (5 jaar om precies te zijn). Eigenlijk wist ik dit al dat ze ook op de 23ste jarig is maar nu kon ik er mooi een foto van maken. / en 's avonds was ik bij Glow in Eindhoven. Het was een soort lichtshow, heel vet! Maar daar later misschien nog meer over.

 Zondag heb ik heel de dag eigenlijk wel geleerd maar had ik gelukkig ook nog wel tijd om wat te spelen met Dunya! / En ook nog om mijn nieuwe nagellak uit te proberen maar ik heb al wel ontdekt dat ik er toch een gekleurde lak onder moet doen, want nu ziet het eruit als nagellak dat kleine kindjes op hun kleine nageltjes hebben...
 
Song of the week


Excuses dat het niet op tijd online stond maar dit komt omdat ik vanmiddag eigenlijk geen tijd had gehad om het af te maken! Ik had namelijk een last-minute iets voor mijn verjaardag gehouden dus mijn middag had ik niet vrij om er nog aan te werken maar gelukkig is die nu af en kun je hem alsnog lezen vandaag!

Wat heb jij gedaan deze week?
Love,
Me
Bron: Youtube

No comments:

Post a Comment