7112013

The Internet news...

Op internet is tegenwoordig zó ontzettend veel te vinden dat er gewoon een overload is aan informatie en alles. Ik zit dan ook heel erg vaak en lang op het internet (best wel slecht, ik weet het!) en dan vind je wel eens iets leuks. En ik dacht laat ik even wat leuke dingen die ik laatst heb gelezen/gezien op een rijtje zetten voor jullie.
•

Ik heb zo mijn lijstje blogs die ik afstruin (Thank god for Bloglovin'!) en ik vond dit artikel op Styleguide over zonnebrillen en ik vond het geweldig, werd er helemaal vrolijk van (het klinkt misschien wel een beetje heel erg raar dat ik er vrolijk van werd!). Het is een beetje moeilijk uit te leggen haha. Maar ik werd zelfs zo enthousiast dat ik dit zelfs zit te typen met mijn zonnebril op (Ik ben serieus!), gewoon omdat het kan. Waarom geen zonnebrillen in de winter hè?
www.styleguide.nl
 
Dit filmpje vond ik op Youtube en ik heb me echt rot gelachen, ze is geweldig! Thumbs up!


Op 3fm bij MetMichiel had Michiel Veenstra het over een site waar bepaalde liedjes in verschillende lagen werden opgedeeld en je zelf kon bepalen welke lagen je aanzet (stem, drums etc.) en het is echt super leuk om te doen, jammer alleen dat het laden af en toe wat lang duurt. Maar hé dat verpest de lol er helemaal niet van!
www.blog.zanorg.com
 
 Wat ben jij nog tegen gekomen op internet de laatste tijd?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, Styleguide, Youtube & Blog.Zanorg

No comments:

Post a Comment