23112013

My Birthday!!

Vandaag is het dan eindelijk zover en ben ik jarig!! En ik wordt 16 jaar! :):):). Of nee wacht ik BEN 16 jaar! Ja, nadat bijna al mijn vriendinnen alweer 16 zijn is het toch wel fijn dat ik me nu ook bij dat rijtje kan voegen. Ook omdat als je 16 bent je veel meer mag dan als je 15 bent (wat ik nu dus niet meer ben!).
Maar speciaal omdat ik vandaag jarig ben heb ik voor jullie 5 artikelen klaar staan, dit is de eerste en er volgen er nog 4. Ik wilde wel 16 artikelen plaatsen maar dat werd me toch een beetje moeilijk met mijn planning, dus ik hoop dat jullie met 5 genoegen nemen ;).
happy birthday to me, happy birthday to me. im one year older finally. happy birthday to me 😁🎀💋🎉🎁🎈

Wat je bijvoorbeeld allemaal mag vanaf je 16e qua werken:
16-17 jaar
- Je mag net zoveel werken als een volwassene: maximaal 9 uur per dag en 45 uur per week.
- Gemiddeld mag je echter niet meer dan 40 uur per week werken. Schooltijd valt hier ook onder.
- Tussen 10 uur 's avonds en 6 uur 's ochtends of tussen 11 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends mag je niet werken.
- Als je zaterdag hebt gewerkt, mag je zondag niet werken.
- Je mag niet overwerken of diensten doen waarbij je wordt opgeroepen.
Jonger dan 18 jaar
- Je mag geen gevaarlijk werk doen.
Maar goed ik mag dus weer nÊt iets meer als toen ik 15 was, en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Vandaag ga ik iets doen met vintage (wat ik al eerder heb genoemd in de Mijn week... van deze week), morgen naar een festival en dan moet ik ook nog mijn verjaardag met vriendinnen vieren... Haha ik heb het dus lekker druk! Maar hier zal ik allemaal nog verslag van doen.
Tumblr
Keep calm it's my 16th birthdaynoob
De artikelen die vandaag nog meer online komen:
12:00 - My Birthday
14:00 - Quotspiration
16:00 - Video's
19:00 - Horoscoop: Boogschutter
21:00 - Did you know-facts

Maar ieder geval veel leesplezier vandaag!
Love,
Me
Bronnen: Nibud & We Heart It

No comments:

Post a Comment