1052013

Music Tips of the week!

Ik ben druk muziek aan het luisteren op zoek naar nieuwe muziek. Die deel ik natuurlijk graag. :) Het is niet altijd nieuwe muziek maar ik zet het er niet bij als ik het niet de moeite waard vindt.
Tumblr_mkdsq8fs6a1r0i9t4o1_500_large
 
Ik ben dol op de muziek van Tegan and Sara. Closer luisterde ik altijd als ik even wat extra energie nodig had. Maar nu hebben ze een nieuw liedje I Was A Fool. Rustiger maar ook zeker de moeite waard om te luisteren!

 
Ik las laatst een artikel over Becky G. Meteen ging ik haar muziek opzoeken en zo kwam ik bij Becky From The Block. Ik dacht het te herkennen en toen kwam ik erop het is een nieuwe versie van Jenny From The Block van Jennifer Lopez. Maar wat heeft die Becky een talent!

 
Dit liedje heb ik al eerder gepost, maar het is zo'n leuk liedje! Ik schrok toen ik het aantal views zag op Youtube, ik dacht hoe kan dit dit is een super goed lied en is nog maar zo weinig bekeken!
 

De clip van dit liedje is zó fout, (ik adviseer eerst luisteren en dan pas de clip kijken) maar het liedje heeft toch wel een echte zomerhit factor! :)
 

Ook nog een nieuw talent! Austin Mahone! Ik ga er niet te veel bij vertellen, gewoon luisteren!
 
Pink heeft al wat hit's met haar nieuwe album waaronder Just Give Me A Reason, Try, Blow Me (One Last Kiss). En op haar nieuwe album staat ook een liedje dat ik graag wil laten horen want het is gewoon een geweldig lied net als alle liedjes op haar album!
 

Ik weet niet of ik hier al iets van heb gepost, maar nu is er ieder geval een clip bij! Want Avril Lavigne is back! Ik weet het is zo'n zangeres waarvan je zegt, ik vind haar super of je vindt haar verschrikkelijk. Maar je moet zeker even dit liedje luisteren! De Clip vind ik eerlijk gezegd niet zo spetterend en vernieuwend van Avril Lavigne, maar het lied is wel gewoon ontzettend leuk om te luisteren.


Bridgit Mendler... Nog nooit van gehoord? Nee ik ook niet totdat ik haar songs op tv hoorde bij MTV. En dat was voor mij een reden om haar op te zoeken en wat kan zij leuke liedjes maken :)


Als laatste heb ik nog een nieuwe artiest. Eerlijk gezegd vind ik de clip nogal vreemd maar het liedje is zeker wel goed!


Iemand nog een leuke/goede muziektip?
Love,
Me
Bron: Youtube & We Heart It

No comments:

Post a Comment