1352013

five times...

Ik heb een nieuw onderwerp voor posts bedacht: five times... Ik zet zeg maar 5 dingen van een bepaald onderwerp op een rijtje (ik weet het, het klinkt nogal vaag).
Vandaag zet ik vijf van mijn favoriete modeboeken die op mijn bureau staan op een rijtje voor je :)
Large

Boek 1 - De Modegids

 Titel: De Modegids
Auteur: Fiona Ffoulkes
Uitgever: Librero
Jaar: 2010
Samenvatting: 'De Modegids is een informatief en stijlvol handboek dat je voorziet van de beeldtaal die nodig is om stijlen te begrijpen, te onderzoeken en te interpreteren.'
Prijs: €7,95*, hier te koop.
Mijn Mening: Ik vind het een ontzettend handig boekje, ook heel duidelijk want alles is in duidelijke hoofdstukken te vinden. En het is heel breed, het gaat van stijlen tot technieken en van casual tot haar & Make-up. En het is geen boek van de trends van het jaar 2010 maar meer van alle tijden. Er zal waarschijnlijk wel missen maar ik vind het zeker aan te raden als je je wat meer wilt verdiepen in mode.
 

Boek 2 - Style

Titel: Style
Auteur: Lauren Conrad & Elise Loehnen
Uitgever: Blossom Books
Jaar: 2010
Samenvatting: 'Laurens allereerste Style Guide staat vol prachtige foto's en vrolijke, stijlvolle outfits. In dit boek vertelt ze hoe je je haar klassieke, subtiele stijl eigen kunt maken. Met Laurens hulp zul er je er iedere dag fabulous uitzien!'
Prijs: €11,99*, hier te koop in het Engels; hier te koop in het Nederlands (€14,95*).
Mijn Mening: Ik ben dol op de boeken van Lauren Conrad! En toen ik zag dat ze een beautyboek ging uitbrengen werd ik helemaal enthousiast, want ze ziet er altijd zo goed uit dus ik was heel erg nieuwsgierig hoe ze dat allemaal doet. Het is een leuk boek, ook weer duidelijk in hoofdstukken ingedeeld. Met eigenlijk alles wat je nodig hebt om je eigen stijl te ontwikkelen en ontdekken.
 

Boek 3 - Beauty

Titel: Beauty
Auteur: Lauren Conrad, Elise Loehnen & Amy Nadine
Uitgever: Harper
Jaar: 2012
Samenvatting: Laurens tweede beautyboek, maar nu alleen gericht op uiterlijke verzorging. 'Lauren Conrad verklapt in Beauty hoe je je beste punten kunt benadrukken door middel van make-up, hoe je een goede huidconditie behoudt en nog veel meer van dat soort beautytrucs.'
Prijs: €13,99*, hier te koop in het Engels.
Mijn Mening: Zoals je misschien al hebt gelezen ben ik dol op de boeken van Lauren Conrad. Ik vond dit boek alleen iets minder als Style, het is zeker nog een ontzettend leuk boek. Alleen ik weet niet, het was ook in het Engels en mijn Engels is af en toe nog niet zo heel goed ontwikkelt :$. Maar dat ligt meer aan mij dan het boek. Ook zeker weer duidelijk ingedeeld in hoofdstukken. 
 

Boek 4 - What to Wear, Where

Titel: What to Wear, Where
Auteur: Hillary Kerr & Katherine Power
Uitgever: Abrams
Jaar: 2011
Samenvatting: Fashion guide die voor allerlei verschillende situaties kleding suggesties geeft, met foto's van voorbeelden hoe Hillary en Katherine het zouden doen. Maar ook tips voor je make-up en wat je absoluut niet moet doen.
Prijs: €15,99*, hier te koop in het Engels.
Mijn Mening: Ontzettend leuk boek! Het idee is ook heel leuk bedacht. Want het is voor echt ontzettend veel gelegenheden beschreven wat het beste kan en wat je beter niet kunt doen (zelfs voor als je iets met de hond gaat doen!). Het is makkelijk dat het op alfabetische volgorde is, en ook fijn dat het twee personen zijn die hun mening geven zodat je je niet meteen verplicht voelt om de ene te volgen :).
 

Boek 5 - True Whit

Titel: True Whit
Auteur: Whitney Port & Sheryl Berk
Uitgever: Aurum
Jaar: 2011
Samenvatting: Whitney Ports leven in een boek samengevoegd, met leuke ideeën, handige tips voor feestjes maar ook recepten! Een combinatie van alles wat je moet weten volgens Whitney, en hoe zij kwam waar ze nu is.
Prijs: €16,99*, hier te koop in het Engels.
Mijn Mening: Dit vind ik ook een superleuk boek! Het is echt een kijkje in het leven van Whitney en dan niet alleen haar succesjaren maar ook van vroeger. Ze geeft ontzettend veel vrij en dat is leuk om te lezen. De tips zijn variërend en dat is leuk omdat het niet alleen gericht is op één onderwerp, want het gaat van recepten tot filmtips! Super leuk boek ook leuk om cadeau te geven! Het boek is ook een goede uitleg hoe Whitney op haar stijl kwam en hoe jij dat dan ook zou kunnen doen.
 
* Prijs op het moment dat ik het product bekeek, als er eventuele kortingen waren dan is die prijs weergegeven.
 
 
Love,
Me
Bronnen: Bol, Elle, Librero & We Heart It

No comments:

Post a Comment