1952013

Congratz Denmark & Emmelie de Forest! :)

Misschien weten jullie het nog van vorig jaar ik ben best wel een fan van het Eurovisie Songfestival. En ik heb dan ook gisteren met spanning voor de tv gezeten (nou ja het niet met spanning want ik zei al voordat het begon dat Denemarken zou winnen, gewoon omdat ze sowieso al favoriet zijn). Maar ik vind het een goed liedje, dus erg is het niet dat ze gewonnen heeft :).
Large


1# Emmelie De Forest - Only Teardrops
  

 2# Farid Mammadov - Hold Me
 Ik moet zeggen de man in die kist was echt ontzettend goed bedacht en het zag er ook heel leuk uit!
 

 3# Zlata Ognevich - Gravity

 
 4# Margaret Berger - I Feed You My Love
 

5# Dina Garipove - What If
 

6# Koza Mostra ft. Agathon Lakovidis - Alcohol Is Free
 

 7# Marco Mengoni - L'Essenziale

 

8# Gianluca Bezzina - Tomorrow
Ik vind dit echt een superleuk liedje! Maar ik kon het optreden van de finale niet vinden maar de clip is eigenlijk veel leuker :) Het is wel jammer dat ze niet minstens in de top 5 zijn geëindigd, want het is een super leuk liedje (naar mijn smaak). Hij heeft me trouwens op een idee gebracht, maar daar lees je nog over in mijn volgende post...


9# Anouk - Birds
Yeah! In de top 10, dat was het doel (vond ik)!


10# ByeAlex - Kedvesem


11# Aliona Moon - O Mie

 
 12# Roberto Bellarosa - Love Kills
 

 13# Cezar - It's My Life


14# Robin Stjernberg - You


15# Nodi Tatishvili & Sophie Gelovani - Waterfall


16# Alyona Lanskaya - Solayoh


17# Eythor Ingi - Ég Á Líf


18# Dorians - Lonely Planet


19# Bonnie Tyler - Believe In Me


20# Birgit - Et Uus Saaks Alguse


21# Cascada - Glorious


22# Andrius Pojavis - Something


23# Amandine Bourgeois - L'enfer Et Moi


24# Krista Siegfrids - Marry Me


25# ESDM - Contigo Hasta El Final (With You Until The End)


26# Ryan Dolan - Only Love Survives

Ik moet wel zeggen dat de uitslag me af en toe best wel verbaasd heeft. Ik ben niet echt een musici dus ik heb allemaal geen verstand van al die dingen, maar als ik iets goed vind klinken dan is het goed voor (ieder geval). Maar ja, ach... :)
Maar alle andere kandidaten vinden het niet zo erg dat Denemarken heeft gewonnen en zijn ook heel blij voor haar, kijk maar...


Large

Ben jij het eens met de winnares?
Love,
Me
Bronnen: Eurovision, Youtube & We Heart It


 

No comments:

Post a Comment