852013

Package arrived! Yves Rocher...

Mijn moeder en ik zijn allebei dol op de online webshop van Yves Rocher (zelfs mijn oma bestelde er vroeger al heel veel van). En vandaag kwam er weer een pakketje binnen...

 Wat ik allemaal besteld heb:
Pure Light fond de teint second skin effect
Kleur: Rosé Clair
Prijs: €13,65*
Inhoud: 30 milliliter

Mascara Volume Déployé
Kleur: Zwart
Prijs: €12,55*
Inhoud: 9 milliliter

Verfrissende Reinigingsgel voor gevoelige ogen
Prijs: €6,25*
Inhoud: 150 milliliter
Extra: Het is zonder parfum

Lippenbalsem Framboos
Kleur: Rood (Geeft heel licht roze af op je lippen)
Prijs: €1,25*
Inhoud: 4 gram

Compactpoeder
Kleur: Clair Naturel
Prijs: €6,25*
Inhoud: 10 gram

Neroli Eau de Parfum
Geur: frisheid van petit-grain essence met warme, sensuele geurnoten van zuiver oranjebloesemextract.
Prijs: Tasverstuiver €9,90*; Grote fles €31,80*
Inhoud: Tasverstuiver 15 milliliter; Grote fles 50 milliliter
 
*De prijs die ik zag is van toen ik het product opzocht, het kan dus verandert zijn. Als er korting was op een product heb ik die prijs weergegeven.
 
Misschien kom ik binnenkort nog wel met een review van een van deze producten :)
Love,
Me
Bron: Yves Rocher
 

No comments:

Post a Comment