9122013

Random Photos

Ik heb besloten dat ik voortaan om de week Mijn Week... ga doen. Daarom vandaag een ander artikel met foto's die ik op mijn computer heb gevonden, sommige van een paar jaar geleden sommige nog van vorige week. Dus laten we lekker random gaan doen!


Zo handig als ik ben spoot ik een keer een hele laag gouden glitters over mijn hand. Hoe het komt? Nou er zat nog zo'n plasticje over het gaatje heen, dus ik maar dat handvatje knijpen maar er kwam maar niets uit totdat ik dat plasticje ervan afhaalde natuurlijk...
 

Ik experimenteer graag met fotografie en hier maakte ik een foto door een wc-rolletje met touw eroverheen, niet helemaal het gewenste effect maar toch wel grappig en origineel, toch?

Ik heb in Parijs een boekje gekocht met allemaal foto's van Parijs (het boekje heet Paris Toujours...). En dit waren foto's van allemaal klokken, maar moet jij eens goed naar de 4en kijken bij elke klok. Ik weet niet of dit aan mij ligt maar ik heb de romeinse 4 toch heel anders geleerd (IV).


Hier nog een fotografie uitprobeersel, die toch wat beter is gelukt al zeg ik het zelf.

Dunya die even dacht laat ik eens de hele vloer in beslag nemen.

Onze picknicktafel! In de regen dat wel, en zo vaak gebruiken we hem nou eigenlijk ook weer niet...
 

Mijn Nutella Rebecca pot! Ik ben er nog steeds heel erg blij mee!

Whiteboard logo gemaakt :P

En ik maakte ooit een verhaaltje op mijn whiteboard, ik weet het het is best vreemd maar ik kwam erop door een Youtube filmpje.

 
Lekker knutselen met glitterstof!

Ik vond het leuk om een vlieg voor een minuut te volgen, wat een interessant leven hebben ze toch hè?

Deze foto heb ik ooit in Zwolle gemaakt en bewerkt, ben er best trots op :).
 

Dit is een van de eerste foto's van Dunya die ik zelf heb gemaakt toen ze net bij ons kwam 'wonen'. Moet je eens kijken hoe ontzettend schattig ze was!! Nog steeds trouwens!
 
Nog een laatste fotografie uitprobeersel van mijn lamp. Tegenlicht is blijkbaar een schande bij fotografie maar ik vind het juist wel mooi!
 
En heb jij ook van die random foto's op je laptop/mobiel/tablet staan?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment