27122013

Christmas Favourites

Kerst is weer voorbij en heeft weer mooie herinneringen/sporen achtergelaten (bij mij in ieder geval en ik hoop bij jou ook). En daarom zet ik wat Christmas Favourites van dit jaar op een rijtje.
Santa Claus is coming



Christmas Commercial


Normaal is mijn favoriet die van de Coca Cola (je weet wel met die overdreven lampjes en alles) maar dit jaar was (dacht ik tenminste) Coca Cola een andere weg ingeslagen en dat vond ik wel jammer. Deze reclame van Canon is dus mijn favoriet geworden, vooral omdat die modern is en goed vormgegeven.

Christmas Song
Ik luister altijd heel veel kerstliedjes met kerst, en eigenlijk al vanaf november (soms zelfs oktober). En elk jaar heb ik een liedje dat duizendmaal op repeat staat en dit jaar was dat Christmas Lights van Coldplay omdat die zo gevoelig is/klinkt, en niet schreeuwerig of uitbundig is maar juist heel klein en simpel.

Christmas Movie
Merry Christmas !
Home Alone zal altijd mijn favoriete kerstfilm zijn! Deel twee vind ik zelfs nog beter, alleen nummer 3 en 4 liggen mij niet zo. Vooral omdat het een ander jongetje is. Heel veel mensen vinden deze films zo irritant, maar ik ben er dol op! Gewoon in één woord: Geweldig!

Christmas Decoration
Untitled
Dit vind ik wel een heel leuke kerstboom, super origineel! Maar ik vind mijn eigen kerstversiering natuurlijk ook heel leuk ;).
Mijn kerstboompje, een kerststalletje, het einde van een paarse sterrenslinger, een zingende kerstman knuffel met kaarsjes ervoor, sterretjes lampjes en mijn hartvormige glitter kerstballen. En dit is alleen nog maar mijn slaapkamer, we hebben namelijk onder andere ook nog een gigantische kerstboom staan (ja, wel 2,5 meter. En hij is echt! Dat zie je de laatste tijd ook niet vaak meer), en ook nog van die leuke huisjes.

Christmas Dress
Getailleerde jurk met lovertjes
Mango €59,99
Ook al draag ik dan met kerst geen jurk (dat heb ik wel opgegeven toen ik erachter kwam, dat ik de enige in de familie was die er ook maar een beetje moeite voor deed (lees: ik stond knal voor gek in een (glitter)jurk!)). Maar ik kan altijd nog kijken, want dat geeft (voor mij) al best wel voldoening.

Als ik deze jurk in mijn kast zou hebben hangen! Dan héél eerlijk zou hij waarschijnlijk daar blijven hangen, ik draag namelijk nooit jurkjes (op hoge uitzonderingen na). Maar ik zou er waarschijnlijk wel elke avond voor het slapengaan even naar kijken, om hem te bewonderen, want wat een leuk jurkje!

Christmas Food
Candy cane cupcake
Eigenlijk heb ik niet echt specifiek een favoriet kerst gerecht, als het maar geen gourmetten is! Je maakt me al gauw tevreden als het iets met chocolade of aardappelen (denk frietjes!!!) zijn. Of geef mij een bord stoofperen, lekker winters gerecht!
Snoepjes vind ik ook wel lekker, maar niet te veel.

Christmas Nails
Spellbound Nails | Santa Came To Say
Kijk eens hoe leuk deze nagels eruitzien! Ze lijken wel een beetje op mijn nagels op dit moment, alleen dan zonder de rendiertjes (dat is me toch net iets té moeilijk).
Met kerst moet je natuurlijk ook kerstnagels hebben!

Christmas Hotspot
Disney 💕
Als je me zou vragen waar ik het liefst kerst zou willen vieren, zou ik meteen Disneyland Parijs zeggen. Ja dit klinkt natuurlijk super kinderachtig, maar ik zie allemaal foto's van het park op internet en wordt helemaal jaloers! Het ziet er allemaal zo mooi uit, en ik houd van dat kerstsfeertje. Ja, Disneyland is the place to be.

Wat zijn jou Christmas Favourites?
Love,
Me
Bronnen: Mango, Youtube & We Heart It

No comments:

Post a Comment