30122013

Music Favourites 30-12-2013

Ik heb altijd een tijdje (denk ongeveer een week) dat ik een paar liedjes heel vaak draai, omdat ze op dat moment gewoon net goed vallen. En zo heb ik de laatste tijd (nu ongeveer 3 dagen) een paar liedjes die ik (heel de tijd in dezelfde volgorde) luister. 
Music is everything



Dit zijn de 6 liedjes die ik de laatste tijd in dezelfde volgorde afspeel.

What A Wonderful World - John Legend
Deze mag ik eigenlijk nog niet echt meetellen omdat ik hem pas gisteren heb toegevoegd maar ik vind het gewoon een heel mooi liedje en past perfect bij de tijd van het jaar.

Sweater Weather - The Neighbourhood
Ik was wat hitlijsten van andere landen aan het bekijken toen ik dit liedje tegenkwam, ik herkend het maar ik weet nog steeds niet waarvan (een reclame of zo?). Maar goed ik vind het een leuk liedje, even wennen is het wel vond ik.

All of Me - John Legend
Dit is eigenlijk wel "de belangrijkste" van het lijstje, deze staat namelijk het meeste op repeat, want hij is zó mooi!! Ik ben helemaal verliefd op het liedje!

I See Fire - Ed Sheeran
Dit blijft gewoon een heel mooi liedje en ik droom er lekker bij weg, overal komen ineens draken en andere rare fantasie wezens tevoorschijn, heerlijk! :)

22 - Taylor Swift
Deze staat niet in het lijstje (het ging een beetje mis bij Spotify, geen idee waarom) maar hij staat wel in mijn afspeellijst, hier word ik gewoon heel vrolijk van en geeft me een happy feeling.

Mean - Taylor Swift
En dan nog een keer Taylor Swift met Mean, dit is een liedje waar je even je woede om gemene personen eruit kan zingen. Ik moet toegeven het liedje klinkt niet heel boos, en de tekst is ook niet heel verschrikkelijk maar het is goed genoeg voor mij en anders wordt ik té boos en dat willen we ook niet.

Heart Attack - The Asteroids Galaxy Tour
Dit zouden vele al een oudje noemen, en dat is misschien ook al zo (hij is namelijk al meer dan een jaar oud! :P), maar ik herontdekte hem laatst weer en ik vond hem hartstikke leuk!

Je ziet wel dat de liedjes niet allemaal heel recent zijn maar dat komt omdat er niet heel veel wordt uitgebracht deze tijd (eind december), heel begrijpelijk natuurlijk maar wel jammer.

En wat luister jij zoal de laatste tijd?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment