3122013

Mijn week...

Vandaag zoals beloofd weer een mijn week deze week. Ietsjes later dan dat ik meestal een artikel plaats (4 uur meestal), maar dat komt omdat ik om gisteren precies om 4 uur op de tandartsstoel lag. Gelukkig geen gaatjes :). En ik voor de rest totaal geen tijd meer had, sorry!
Nieuwsgierig naar wat ik dan zoal heb gedaan deze 2 weken? Lees dan verder!
 !!

  Omdat het nogal veel is heb ik het teruggebracht naar 10 'speciale' dingen :)
1. Dunya
Jullie kennen mijn Dunya misschien nog wel van eerdere foto's. En foto's van haar maken vind ik heel leuk, alleen ze kijkt echt altijd weg als ik net een foto maak. Gelukkig is dat niet altijd erg en soms doet ze het gelukkig wel. Op de eerste foto ligt ze trouwens onder het gordijn, het zag er heel schattig uit!


2. Eten
Haha, best wel grappig dat ik zoveel foto's van eten heb. Nou ja je ziet het allemaal wel, zelf gebakken frietjes / mijn moeder had cupcakes gemaakt en ik heb ze bijna allemaal opgegeten :$ / een chocoladeletter voor mijn surprise gekocht / popcorn maken / wat cadeautjes die ik had gekregen van surprise / snack a jacks, capri sun en een leuke folder! / warme melk met een chocolaatje, omdat ik nogal last had van mijn keel / nog meer zelfgebakken popcorn / chips! / mijn chocoladeletter die ik had gekregen, ja je ziet het goed het is een B er was blijkbaar geen R meer :D. 
 

3. Vintage per Kilo
Op mijn verjaardag was ik met een vriendin naar Vintage per kilo gegaan. En ik had precies 2,1 kg wat me ongeveer 32 euro kostte. De eerste foto is van mijn laarzen / mijn bed met alle spullen erop / detail van een shirtje / mijn 'vuilniszak' met kleding / detail van een rok die ik gekocht had, die maatje 40 bleek te zijn (had ik niet gezien) / en nog een shirtje dat ik had gekocht.
 

4. Songbird Festival
De dag na mijn verjaardag (24 - 11 - 2013) ben ik nog met vriendinnen naar het Songbird festival gegaan, eerste foto sta ik te wachten bij de bushalte / bord op het treinstation naar Rotterdam / zaal 1 nog leeg maar / daarna kwam When We Are Wild op!

Daarna hebben we nog James Vincent McMorrow gezien / de grote zaal waar dat optreden was had naar mijn mening een leuk plafond / we hebben ook nog Orlando gezien / Jacqueline Govaert / Gabrielle Aplin. Ook heb ik nog Niels Geusebroek gezien maar daar heb ik zelf geen foto's van omdat mijn mobiel me een beetje in de steek liet....
 

5. Glossybox
Voor mijn verjaardag heb ik een halfjaar abonnement op Glossybox gekregen, en laatst kreeg ik hem binnen. De rechtse foto is niet alleen met de inhoud van de Glossybox maar ook met allemaal dingetjes die ik bijvoorbeeld voor mijn verjaardag heb gekregen.
 

6. Bureau
Zo opgeruimd als mijn bureau was zo rommelig is het nu alweer...
 

7. Bloggen
Natuurlijk ook nog druk bezig geweest met bloggen, voor een artikel over Dvd's / artikel schrijven met een chocoladeletter / dit is een 'detail' van mijn 'fotohokje' met daarachter mijn laptop waar ik aan een artikel aan het schrijven was / tijdschriften en films ze komen allemaal voorbij!


8. Films & Series kijken
GTST kijken / nog een keer de EMA's terugkijken (ook alweer de 25ste keer....) / ik weet even niet meer welke film/serie dit was ik denk de film The Way Way Back / en hier ben ik Verliefd op Ibiza aan het terugkijken met een zak pepernoten.

Op mijn verjaardag was het One Direction-Day waar ze een 7 uur lange livestream uitzonden. Ik heb hem op mijn verjaardag eventjes gekeken en later nog helemaal, gewoon omdat ik nieuwsgierig was naar hoe ze zoiets zouden doen // En door een vine van Nash Grier kreeg ik dit liedje van Fairy Odd Parents niet meer uit mijn kop. Maar wat een energiek liedje is het eigenlijk, leuk om op rond te springen :).


9. Grappige dingen & Screenshots
Ik kan eindelijk screenshots maken met mijn mobiel, door een app. Aangezien mijn mobiel gewoon te oud is om één of andere knop ervoor te hebben. De eerste foto is van een gesprek tussen mij en een vriendin over GTST terwijl we het zaten te kijken / de tweede is van mijn verjaardag / de derde is een beetje een inside joke :P / en de laatste vond ik wel grappig :).

Ik las een artikel over het tegen iemand zeggen dat je iets moet vertellen of dat je niet helemaal eerlijk bent geweest en dan niet meer reageren, dit wilde ik natuurlijk even uittesten op een vriendin.


Op Spotify werd Phil Collins ineens voor mij aangeraden :) / Op deze chocolade munt stond "Koningin der Nederlanden" ik kon er wel om lachen / dit vond ik wel een grappig plaatje!

Ik moest een recensie van een boek zoeken dat op de foto heet en toen kreeg ik deze suggesties :) / mijn Word kent het woord update niet... Of ik ben een barbaar dat kan natuurlijk ook...


10. Anders
Ik vond bij de Action een caviar nails setje en wilde het graag even uitproberen // ook vond ik deze leuke like en dislike stempels die een leuke surprise tip zijn! / En ik moest mijn tas even een beetje maken, voordat hij helemaal kapot zou gaan.

Cadeautjes voor surprise / pakpapier van de cadeautjes die ik van mijn beste vriendin heb gekregen, ze weet dat ik heel graag wil reizen dus heeft ze plattegronden gebruikt! / En toen begon er weer een nieuwe maand / en nog even naar huis lopen, goed voor de gezondheid!
 

Ik had laatst een vrije dag en kon dus lekker uitslapen / Het was kinderdag volgens Google :) / Dit is een detail foto van een doosje vol met testertjes, die je binnenkort misschien nog wel meer voorbij ziet komen.

Songs of the week






Wat heb jij afgelopen weken allemaal gedaan?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It (alleen plaatje 1) & Youtube

No comments:

Post a Comment