28122013

Shapen

We zijn tegenwoordig bijna verplicht om make-up te dragen, maar ik geef toe ik probeer niet te klagen ik voel me met een laag make-up ook zekerder van mezelf. En nu lees ik de laatste tijd van alles over shapen/contouren. Shapen? Hoor ik je vragen. Kort gezegd het aanbrengen van 'schaduwen' op je gezicht, zodat je gezicht beter uitkomt. En ik kan nu het wel gaan uitleggen, alleen heb ik het zelf nog niet echt geprobeerd. Bang dat het er té nep uit zal zien, maar ik denk dat ik me er binnenkort toch eens aan ga wagen, kijken of het iets is. Maar voor nu zet ik al wat "Shape-inspiratie" op een rijtje.
QUEEN | surferyouth: ♡♡♡ | via Tumblr
Contouring.
Rad
Contouring
Contouring
Flickr: Your Photostream
imgur: the simple image sharer
º Nosotras º | via Facebook

Denk jij dat je je aan shapen durft te wagen? Of vind je het totale onzin?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment