1122013

Wishes come true 💕

En er is weer een nieuwe maand van start gegaan en net zoals vorige maand zet ik een paar dingen op een rijtje waar ik me op ga verheugen in december. Nieuwsgierig? Lees verder!

1. Sinterklaas Ja, er is veel ophef over geweest de laatste tijd, maar ik vind niet dat dat het feest moet gaan bederven. Sinterklaas is al aangekomen in november maar 5 december is het dan toch pakjesavond! Geen pakjes voor mij dit jaar, maar ik heb al wel een surprise gedaan met wat vriendinnen en dat is net zo leuk!
2. Kerstmis En dan vooral de kerstliedjes. Ik hou ervan, vind het geweldig! Jammer, dat er dan alleen bijna nooit sneeuw valt tijdens de kerstdagen.. Maar goed, de kerstlucht, kerstboom je weet het allemaal wel komen weer tevoorschijn en ik kan niet wachten!
3. Oud & nieuw Het begin van een nieuwjaar = nieuwe voornemens = nieuwe kansen. Ik denk dat dat wel duidelijk is ;).
4. Vakantie December betekent Kerstvakantie! Lekker 2 weken thuis zitten (haha, niet alleen maar thuis hoor...). Even alles weg leggen en lekker rustig aan doen, van mij mogen ze er 3 weken van maken!
5. Sneeuw? Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan sneeuw, maar tegelijkertijd ook weer niet (snap je het nog?). Waarom ik er een hekel aan heb? Omdat het altijd net op de verkeerde momenten valt. Ik hou wel van sneeuw omdat het heel mooi is (klinkt zo raar, maar het is zo!) en zeker als het dan eens een keer met kerst zou vallen...
6. Officieel winter! Vanaf 21 december is het officieel winter en dat betekent dat er weer een nieuw seizoen is aangebroken! De koudste van het jaar, dat dan weer wel... Wat weer heel leuk kan zijn want dan kan je lekker voor de tv gaan zitten met een mok chocolade melk.
7. Klassiekers op tv of op je laptop ;). Want ja, dan kan home alone weer! Maar ook kun je weer films kijken met veel sneeuw (in de zomer is dat een beetje vreemd). Een paar van mijn favorieten: Home Alone (allemaal!); Love Actually; Chalet girl en nog veel meer maar ik kan er nu even niet opkomen (misschien maak ik wel een artikel met mijn favoriete winterfilms!)
8. Warme chocolademelk Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan chocolademelk maar ik weet dat vele het ontzettend lekker vinden, dus vandaar! Maar waar ik wel van hou is warme melk met anijs of honing ook héérlijk in de winter! En ook nog eens goed voor je keel.
9. Laatste maand van 2013 Het eind van het jaar, dus de laatste maand om je nog even vol te proppen en alles uit te stellen want in januari komen de goede voornemenslijstjes weer tevoorschijn dus grijp nu je kans om nog even te zondigen!
10. Nieuwe (kerst)films Nieuwe maand betekent nieuwe films die uitkomen. En in december zitten er natuurlijk ook weer kerstfilms bij. Zoals: A Madea Christmas, De Hobbit: De woestenij van Smaug, Anchorman 2: The Legend Continues, The Secret Life of Walter Mitty, The Wolf of Wall Street en Inside Llewyn Davis.
 
En waar kijk jij naar uit in december?
Love,
Me
Bronnen: IMDB & We Heart It

No comments:

Post a Comment