21122013

Sweet Saturday Story

Sorry
Ik had voor vandaag het vervolg van mijn Sweet Saturday Story beloofd, maar om eerlijk te zijn. Ik ben 3 maanden geleden begonnen met dat stukje wat al op mijn blog staat en stelde het daarna heel de tijd uit om verder te schrijven. Het artikel zou in oktober al online moeten hebben gestaan maar ik schaamde me een beetje. Het voelt namelijk heel awkward om het te schrijven en dan ook online te zetten. Ik kan mezelf er dus niet toe zetten om verder te schrijven, ben te bang omdat het ook online komt te staan. Dus ik heb tegen mezelf gezegd: "Rebecca, het wordt echt niet goed als je heel de tijd met die angst in je hoofd zit en daarom weet ik nu al dat dit verhaal niet gaat lukken. Schrijft gewoon een keer een ander verhaal en ga het pas online zetten als je het af hebt en er zeker van bent.". Dat heb ik natuurlijk niet letterlijk tegen mezelf gezegd maar je snapt me wel. Dus er zal heus nog wel een keer een verhaal van mij op mijn blog komen maar gewoon geen vervolg op de Sweet Saturday Story. Het spijt me, maar ik ben gewoon te bang voor slechte reacties.
Ik had natuurlijk ook gewoon niets kunnen zeggen en doen alsof er niets is maar dat vind ik niet kunnen. Dus vandaar dat ik het even wilde uitleggen.

Maar vandaag komt er nog zeker wel een artikel online! Maar eerst even mijn nageltjes lakken :P 
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment