11122013

Book wishlist

Naast het kijken van films en series en bloggen natuurlijk lees ik ook graag. Het brengt je zo naar een andere wereld. Maar ik weet dat er ook een heleboel mensen zijn die al een angstig gezicht krijgen als ze een boek zien. Maar toch zet ik vandaag een paar boeken op een rijtje die ik graag zou willen hebben.
ohh yes

My Even More Wonderful World of Fashion - Nina Chakrabarti

My Even More Wonderful World Of Fashion

Dit is het vervolg van My Wonderful World of Fashion. Geen verhaal maar een kleur- en doeboek! Lijkt me heel leuk! Ik heb het eerste deel niet, maar deze lijkt me eerlijk gezegd leuker.
Ik vond dit boekje op Youtube en dit geeft een kijkje in het boek:
Prijs: €14,99*

Dear Fashion Diary - Emmi Ojala & Laura de Jong

Dit is eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als My Even More Wonderful World of Fashion, alleen hier geen kleurplaten maar lijstjes. Lijkt me een heel leuk boek als je een keer afleiding nodig hebt ofzoiets.
Hier heb ik ook weer een filmpje over gevonden:
  Prijs: €13,49*

It - Alexa Chung

It
Dit is een boek geschreven door Alexa Chung, met allerlei verhalen, krabbeltjes, foto's en ga zo maar door. Dit lijkt me een heel erg leuk en inspirerend boek alleen de prijs schrikt met toch nog wel een beetje af (aangezien er niet zo heel veel tekst in staat), dus ik wacht nog even totdat hij misschien wat goedkoper is geworden.
Prijs: €21,99*

One Line A Day - Chronicle Books

One Line A Day
Dit is een boekje dat er speciaal voor is gemaakt dat jij elke dag voor 5 jaar lang één kort zinnetje kan opschrijven, dat kan een quote zijn maar ook leuke dingen van die dag etc. Deze lijkt me dus wel heel leuk, en fijn omdat hij heel handig geordend is.

Prijs: €13,99*

Q&A A Day - Potterstyle

Q&A A Day
Eerst dacht ik dat dit heel stom een boekje was met voor elke dag een vraag waar dan een of ander wetenschappelijk antwoord op wordt gegeven. Maar dit is eigenlijk net zo'n soort boekje als One Line A Day, alleen wordt je elke dag voor 5 jaar lang iets gevraagd over die dag. Deze vind ik eigenlijk toch wel véél leuker als One Line A Day, want sommige dagen heb je gewoon geen idee wat je zou moeten opschrijven en bij dit boekje wordt je gewoon een directe vraag gesteld.
Hier kon ik niet echt een goed filmpje bij vinden maar op Bol.com staan er een paar foto's van pagina's uit het boekje.
Prijs: €13,99*

* De prijzen zijn van het moment waarop ik dit artikel schreef, deze kunnen dus veranderen.
Dit waren ze weer voor vandaag, het waren niet echt leesboeken maar doe-boeken zijn stiekem ook wel leuker. En heb jij nog een boek op je wishlist staan?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, Youtube & Bol.com

No comments:

Post a Comment